Ny herinde

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
xenia

Ny herinde

Post by xenia »

Hej med Jer ! Da jeg er blevet ekstremt træt efterhånden af HN og dens ´´tone´´ og jeg helt tilfældigt pga. Julie's flotte digt, fik fundet frem til den her side via et link, syntes jeg at her så virkelig rart og spændende ud at$ færdes! :wink: Jeg har læst adfærdsreglerne så dem kan jeg forhåbenlig huske fremover 8) Bare et lille forsigtig hej til Jer allesammen og fortsat god aften :D MVH. Camilla
xenia

Post by xenia »

UPS. Hvordan lykkedes det mig lige og smide indlægget ind 2 gange ??? So Sorry!
Lone

Post by Lone »

hej Xenia! velkommen!!!! Jeg sletter lige dit andet indlæg. Vi er skam rare og spændende.
xenia

Post by xenia »

Hej Lone. - Og tak ! Ved ikke lige præcis hvad der gik galt :) Men skal jo også lige vænne mig til det :) Og tak ! I ´´virker´´ en del mere voksne end de fleste skribenter på HN og kan vidst holde en mere sober tone :) Men tak ! :)
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

jamen vi er jo også en flok halvgamle frugttedrikkende fruentimmere :twisted: velkommen til, Camilla :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

... med knoklede knæ :-P Velkommen, Xenia. Julie
Lone

Post by Lone »

Hader helt klart frugtte - det er da noget vammelt stads.
xenia

Post by xenia »

Lone. Ha ha den var god !! Det lyder som om det ikke er første gang du har skrevet den sætning : ´´halvgamle frugttedrikkende fruentimmere! *G* Hmm..jeg drikker da også frugtte :lol:
xenia

Post by xenia »

LoneS. Ej solbær te er bare godt !! :D - er nu mest til earl grey
xenia

Post by xenia »

Julie. Tak du - faktisk lidt din skyld jo jeg fandt herind. Hehe :mrgreen:
Post Reply