Spørgsmål til en evt. Nørd

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

Spørgsmål til en evt. Nørd

Post by Jeanie »

Jeg har optaget noget video af mine selvfølgelig meget smukke heste, og det vil jeg gerne have klippet sammen, og tilført noget musik, og lagt på min computer, og brændt ned på en cd, og så kan jeg når jeg har lyst sidde og nyde mine heste på mit eget video værk........... :roll: ........ :roll: ............ :roll: ....... :roll: ..... [color=red:673675a5e7][size=18:673675a5e7]MEN HVORDAN FANDEN GØR JEG[/size:673675a5e7][/color:673675a5e7]......... :? :roll: :? :roll: :? Jeanie- der er uhjælpelig uteknisk ... :shock:
Lone

Post by Lone »

Ja, du skaffer dig udstyr til digitaliseing af videoen - og et videoredigeringsprogram - og så redigerer du - og brænder og ser. Jeanie dog - det kan man da ikke bare forklare sådan på 5 linjer! Men det enkleste er at købe et digitalt videokamera - eller få en med udstyr til at gøre det.
Jeanie

Post by Jeanie »

Nåhhhh... :roll: Jamen jeg kan optage med mit kamera, og det er digitalt, det må da give det samme.....kan jeg så ikke bruge det der Windows movie maker ???????
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Post by 99E »

Jo, hvis det filformat dit kamera optager i kan ´´tale ´´ med WMovieMaker. Så kan du sikkert godt lave en slags video... Videoredigering tager ret meget tid (desværre) og de rigtigt gode programmer koster penge (desværre) medmindre man har en Mac - så følger der et brugervenligt, rigtig godt, gratis program med som standard... (MEn det hjælper dig ikke - og det tager stadig lang tid at redigere film...)
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Jeanie

Post by Jeanie »

Ha !! Jeg fandt ud af det , og har fået klippet det sammen og redigeret efter mit hoved.... :wink: ...på Windows moviemaker..det fungere ok !! Nu mangler jeg bare at brænde det på en cd.....men det er da det mindste.. :wink: ..det tager nu ikke så lang tid...kun lige at finde ud af det, men så køre det bare.. :D Jeanie
Post Reply