Let tjent løn !!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

Let tjent løn !!

Post by Jeanie »

Tja, det kan man vist godt sige.. :D ..min arbejdsdag, er nemlig foregået med en tur på skøjtebanen, og dernæst en strøgtur , og afsluttende med en god frokost på en cafe´... :D ...kan man tjene sin løn, på en bedre og mere hyggelig måde ??

I denne uge er jeg vikar på en instition for anbragte piger, da den interne lærer er på kursus ! Vi har droppet al undervisning til fordel for fysiske og ud fa huset aktivteter... =D> ..Men i guder jeg er træt, det må være al den friske luft, ikke at jeg ikke får masser af det til daglig, men det er måske på en anden måde !!

Ellers har vi gået lange ture ( 12-14 km)...siddet ved brændeovnen efterflg. og drukket varm cacao !! Det eneste pigerne ikke ved, er at de i næste uge, skal skrive en stil, om den uge her, og der vil blive stillet flere spørgsmål, om specifikke ting og sager der er blevet dem fortalt, eller vist henunder ugen !! For at se hvor meget de lige suger til sig, eller om de bare "tåger" !!

Imorgen går turen til et museeum, og vi skal derefter på gågaden , hvor der er hyggelige juleboder ( som i de gode gamle gamle dage )...og så skal vi bowle !!

Det er da en let tjent løn !!.... :D

Jeanie- som nu læner sig tilbage med "æble røde " kinder og nyder en varm cappucino !!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Det lyder da tiltalende, omend jeg er en smule tøvende overfor selskabet 8)

Hvordan er de, sådan nogle anbragte piger?

Jeg har egentlig også haft en ganske ustresset dag. :D

Til gengæld fik vi ikke så meget søvn i nat, da den mindste brækkede sig =;

Så jeg er træt og går til ro... :mrgreen:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Lyder virkelig som en hyggedag og bestemt noget jeg godt kunne bruge. :lol:
Kan du ikke bare bytte en dag med mig.
Du skal bare være 10-armet blæksprutte fra 6-14 og bl.a. læsse et par lastbiler af der kommer med 6-meter rør. Løfte godt og vel 500 kg jern og ellers alt det løse. :mrgreen:

Så tager jeg da gerne ud og shoppe, bowle og kigger på musæer.

Hilsen
Britta, der slet ikke er misundelig. :D
;-) Smil til verden og den smiler til dig ;-)
Jeanie

Post by Jeanie »

Med ømme fødder og arme, efter en lang aktiv dag, kan jeg kun sige, at det har været en kanon uge, med et par rigtig artige piger i super humør !! :D ..Så er det let...ellers surt.. :wink:


Lone !!
De er meget søde disse " anbragte"..frustreret og understimuleret..i et af tilfældene, med Borderline i "allerbedste" stil...dog på den " gode måde" i denne uge, men med Borderliner i håndbagagen, kan dette jo vende på spidsen af en knappenål... 8) ..."vi " var heldige...balance på en hårfin grænse !!

Det andet tilfælde..en del skelletter i skabet, derudover meget dygtig til Alt, Sportsudøver og glad...dog ikke i Familiens skød, til tider "alt opædende" og kontaktsøgende...stryges lidt med hårene...dog ikke føjes !!...Som en GOD teen-ager !!

Det trejde tilfælde ! Uha uha !! Damp, lettere retarderet, seksuelt fikseret, og har en fast kæreste, som er under Handicap ( retarderet)...i denne uge ikke deltaget aktivt..oppe i det røde felt...spiller voksen og er ikke til at pille ned eller få forklaret.." vil -ikke - hører- døv "...klar til udflytning..til Handicap-bofællesskab !!....svært , meget svært !!

Men der er da bare SØDE alligevel..det er jo ikke dem der selv vælger !!

- Og trods det "lette" arbejde, så tag endelig ikke fejl...jeg er fyldt til randen !!!! :?
Winnie

Post by Winnie »

Undskyld mig, jeg bare bryder ind i snakken. Er det ikke lidt forkert at sidde her og fortælle om de pigers problemer. Har man ikke tavshedspligt, når man arbejder med sådan nogle syge mennesker?

Winnie
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Du er da velkommen til at bryde ind, Winnie :D

Men hvor synes du Jeanie bryder sin tavshedspligt ?
Her er efter min vurdering ikke tale om afsløringer af privat karakter, og frem for alt er her jo ikke nævnt navne. :idea:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Guest

Post by Guest »

Tavshedspligten omfatter ikke generelle betragtninger..... folk skal umiddelbart kunne genkendes...enten vis cpr eller adresse.
Så Jeanies fortællinger antaster ikke tavshedspligten.


Lone - som i mange år har arbejdet for den offentlige sektor
Jeanie

Post by Jeanie »

Winnie jeg bryder ikke tavshedspligten, da der ikke er konkreter !!
Vi taler om noget helt andet snak, hvis jeg skulle bryde tavshedspligten !!
Winnie

Post by Winnie »

siger jeg pænt undskyld. Jeg syntes bare det var lidt grænseoverskridende. Det overskred mine grænser.

Hygge fra Winnie
Jeanie

Post by Jeanie »

Det skal du da ikke undskylde, vi er alle forskellige !!Dertil er her plads.. :wink: :D

Venligst Jeanie
Post Reply