Og en til om strigletræf

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Og en til om strigletræf

Post by Dorte Hansen »

Her er en liste over tilmeldte personer: Lone Beck JulieT Stratego Elsoma HHansen Jeannie Daysi ATengstedt ( LoneSchannon) Dorte Hansen Det ser ud til vi bliver 10........ Men hvis flere har fået lyst, så kom ud af busken...... Hvad skal vi ud at se på? Gi lige lyd ang. Ismuler, så jeg kan give besked videre... Elsoma kommer fredag, så hvis flere vil ha en dag mere i det sønderjyske, så bare kom...... Kan vi alle være her ved 11 tiden, så kan vi lige hilse af, og køre ned og se ismuler? Ellers lyder Jeannies arabere også godt. Nogen der har fundet på fler små ´´ryste-sammen-og-lære-hinanden-at-kende-lege´´? :lol: Kom så folkens der er under 2 uger til...... 8) Menuen er på plads, så vi mangler kun alle de andre detaljer. :P
Lone

Post by Lone »

Jeg tvivler da stærkt på, at vi kan være i Sønderjylland ved 11 tiden? men nu kigger jeg lige på Krak!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

jaaa, selvfølgelig vil vi se ismuler - det er ÅR siden jeg har set en ismule i levendes live! Lone: SELVFØLGELIG kan du være i Sønderjylland kl 11...du skal bare starte hjemmefra tilstrækkelig tidligt!! :lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Nu ikke så sippet LoneSchannon - SELVFØLGELIG kan i fra sjælland og omegn også være i sønderjylland kl 11 :twisted: Det er UDElukkende et spørgsmål om at stå tidligt nok op :mrgreen: Og så er chancen for at du bliver tidligt træt større - og så kan vi banke dig i upwords :lol: Hvad med de der fine holstenere? Blev de nedstemt? Jeg er med på både ismuler og arabere og hvad der ellers måtte findes... Mandestrip er også underholdende :lol: Skulle vi have pakker med til en lille pakkeleg??
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Nej, HHansen - VI ANDRE skal have pakker med til pakkeleg...men DU skal have en mand med til mandestrip! :mrgreen: (og JEG skal have skyklapper med, så jeg kan SLIPPE for at se det...måske kan jeg spille upwords med mig selv imens!??! :roll: )
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jeg er med på upwords, mens de andre ser mandestrip, Atengsted :twisted: Islænderne er vi vist forlængst blevet enige om at vi skal ud at se på, og derudover kan vi vel nå ét sted mere? Jeg stemmer på araberne fremfor holstenerne, men bryder ikke grædende sammen, hvis I andre hellere vil se holstenere 8) Klokken 11 er godt nok tidligt for dem, der kommer fra Sjælland, er det ikke? Og hvad med Gunilla? Hvad kan lade sig gøre for hende?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Og, iiiih, hvor jeg er spændt på om jeg kan tale med Elsoma - jeg er aldeles håbløs udi de øvrige nordiske sprog - det er SÅ pinligt!! :oops: Én ting lærte jeg dog, sidst jeg var på efteruddannelse og til min store skræk opdagede, at vores underviser var norsk! [i:570cced985]Man skal ikke tage alting for gode fisk! [/i:570cced985] :lol:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

Jeg kan kun beklage !! Men araberne må vente til en anden gang, da Helle og Arne skal noget andet den week-end, så desværrer... :? Men Islændere og Holstenere er det ikke også fint...jeg er jo nærmest kun vant til Travheste, og en enkelt Araber, så det andet er fint med mig !! Kl 11 er lige tidligt nok for mig, da jeg lige har et forhandler møde om formiddagen, men skal nok skynde mig ...meget !!.... :wink: Jeanie Ps: mht. det Norske skal det nok gå Lone....jeg kan måske Tolke..har boet i Oslo, så lidt kan jeg da huske, men Norsk er udover et smukt sprog også let at forstå.. :)
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Du og Gunilla kommer da bare fredag også!!!! Hvor svært kan det være?? Holstenerne er lidt snyd, for de har IKKE hingste stående..De er bare sædopbevaring. Men de har en del hopper med føl, og er også begyndt med noget sports-pony-avl! Jeg ringer idag og bekræfter at vi kommer anstigende kl. 12.oo på Hyldahl islænder-stutteri!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Kl. 11 er problematisk, og Fredg endnu mere problematisk. Der går et tog fra KBH kl 9:00 med ankomst i Ringsted kl. 9:36 hvor Lone så kan samle Julie og undertegnede op. Hvor lang tid tager det så fra Ringsted, til Sdr. Jylland? Fredag er jeg nødt til at være her, pga. æselpassere først kan fra Lørdag. Så jeg kan enten tage natfærgen til Køge, eller noget meget tidligt noget (fly eller katamaranfærge) Lørdag. (Nu gider jeg ikke at være så sparsommelig, da jeg alligevel snart sælger mit hus, og får kugler i kassen!) Jeg må lige finde ud af hvor lang den køretur er.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply