Og en til om strigletræf

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Går lige til bekendelse og indrømmer jeg ikke fik ringet til Anne-Marie igår, men har været i butikken idag og da var hun der selvfølgelig ikke. Talte med hendes medhjælper og hun fortalte mig at hun havde talt med Anne-Marie og at det var ok med kl. 13,00, men ringer lige igen på mandag for at få det helt på plads. Fredag gik min tid med at få husbondens nye pc og kamera hjem, så det var altså lige vigtigere. ;-D Puha, jeg havde stået til ikke så pæne ord, hvis han først fik den lørdag og den var da også opstillet og køreklar da jeg kom hjem kl. 18.00. ;-D Hilsen Britta
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Han har en lille rød pony, som jo altså er deeeeejlig... Er bare faldet så meget for den lille ´´skid´´. Han har også en hest som min yngste er helt tosset med! en 10 års DV med papirer, som ikke er redet noget særligt. Men den er et nussehoved af rang! Så har han en masse brogede ponyer (han har selv hingst, og den er squ skøn)
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Jeg bliver desværre nødt til at melde fra fra træffet, pga. nogle ret alvorlige problemer i min familie, som jeg er nødt til at tage mig af. :cry: :cry: Det er godt nok noget @£$´´#¤%& men det handler om, at min lillesøster er alvorligt psykisk nede, og jeg frygter at hun ´´går i stykker.´´ Så jeg er nødt til at tage mig af hende NU, inden det går galt. :( Jeg er den eneste hun vil/kan tale med i de situationer, og jeg har lovet hende altid at være der for hende, når hun ryger ´´ud på kanten´´. Så det er jeg, altid. Så, jeg melder mig allerede nu til næste strigletræf.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Øøøøøv, Gunilla. :-( Julie
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Ja, ØV!! :( Men du har jo ikke noget valg. Held og lykke med redningsaktionen.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

ÆRGELIGT, MEN OKAY...... lidt ked er jeg dog, havde glædet mig til at lære en masse om æsler, da jeg tror jeg vil ha 2... Men vi ses jo bare til næste træf.... Mange hilsner, og held og lykke (hvis man kan sige det) til dig og din søster.......
Lone

Post by Lone »

Øv hvor trist Gunilla - men selvfølgelig skal du være der for din søster! Vi ses bare en anden gang!
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Øv, da også, men kender alt for godt til psykisk sygdom i familien. Håber du får din søster på toppen igen og husk at du også skal passe på dig selv. Ville også gerne have hørt en masse om, hvordan det er at være æselejer. Hilsen Britta
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

jamen ALTSÅ!? - nuvel: på dén baggrund kan jeg kan jo dårligt tillade mig at brokke over at du ikke kommer med, Gunilla. (skumler alligevel lidt i skægget) Håber, at du og din søster kommer helskindet igennem problemerne - så må vi ses en anden gang, hvor Ose også har fri!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

Øv Øv Øv Gunilla,jeg hadde da glædet meg til at treffe deg :cry: Håber da at jeg får en mulighet senere til at treffe dig også! Nu er fergebiletter købt og betalt.Reieser herfra torsdag aften og tar fra Gøteborg fredag 0930. Er da i Fredrikshavn ca 1245. Kører så til Brande og afleverer datteren og får meg en kopp kaffe før jeg tar videre til Vojens. Så får vi se om jeg ender med at tale dansk innen lørdagen,eller om det er nogen som ender opp med norsk! :mrgreen: Har bestillt bilett fra Fredrikshavn søndag kl.2230,så da har jeg god tid på retretten! Og jeg har fri fra arbeidet mandag også,så da når jeg at gjøre butikkene i Sverige utrygge på veien hjem. Stratego,fik du sjekket om man kan betale med visa eller mastercard hos Anne-Marie? Atengstedt,klarer du at få hjem bogen for meg? Og hvor mange penge skal jeg ta med til den? Og skal jeg ta med nogle ferdig indpakkede pakker til en pakkeleg? Hvor mange pakker? Jeg har forøvrig en oppgave som best kan løses etter inntak af rødvin/øl,nemlig finde et kreativt navn til min autocamper! Men den må sees inden,for den er meget spesiell..... :twisted: Den er som en eldre dame,gammel,pålidelig,litt utett i enden og med tydelige tegn på elde,men indvendig er den som en ungpige! :P Dvs. om den begynner at bli svær at samarbeide med,tror jeg nok at den bytter kjønn! Dorte,jeg ringer når jeg tar fra Brande,så får du hjelpe meg med det siste stykke vei. PS,si fra til manden så han ikke skal gå rundt og være sjokkskadet resten af weekenden.
hilsen Ellen, den Danofile norske!
Post Reply