Og en til om strigletræf

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

kan du ikke bytte? Vi vil også have dig med..... KOM NUUUUUUU!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Nej, det er et lille sted, vi er yderst afhængige af hinanden. Hvis jeg tager fri er der en anden der skal arbejde endnu hårdere. Jeg er alt for samvittighedsfuld til den slags :)
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jeg glæder mig altså også!! :D Kan vi ikke nøjes med islænderne (og ikke mindst den tilhørende butik) om lørdagen? Tror I vi kommer til at kede hinanden til døde, hvis vi skal underholde os selv noget af eftermiddagen? Om vi skal tage til stævne søndag, kan vi vel bestemme, når vi kommer så vidt. Hvis vi har siddet og pladret og drukket vin den halve nat, er vi sgu nok for trætte! 8) Hvis nu man kørte sydpå allerede fredag, kunne man måske snige sig en tur over grænsen og se på rideudstyr lørdag formiddag...Nogen der vil med (og kender en god butik)?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Jeg synes også at ét besøg er rigeligt. Så har vi mere tid til at sladre og lave med, spille det der Upwords eller hvad det nu var. Skal vi have den pakke leg, eller hür :?: Lone og Julie, er det OK, med kl. 9 fra KBH: Ringsted 9:36? Er der andre fra KBHs omegn? Ring evt. 56 94 20 42. Jeg skal have bestilt billetter.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Ja, det er helt ok - det sir vi bare - hvis det passer Julie! Altså May-Britt - det er da for trist at du ikke skal med - jeg ville ellers så gerne have mødt dig.....men næste gang! Det blir spændende - jeg glæder mig meget!
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Du kommer da også bare fredag, så kan du jo snildt nå at komme over grænsen! Og så har vi jo den fordel at vi kan nå at lære lidt norsk af Ellen, inden de andre kommer! Ps: Er der nogen der er på jagt efter en hest eller Pony, for så bor min gamle ´´hestehandler´´ onkel/ven/bekendte, lige en spytklat fra Hyldahl.... Er dog ikke sikker på hvad han har ´´på lager´´ , andet end den pony, der nok er nød til at blive min!!!!!!
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

og en ´´gudesmuk´´ palomino, der ikke engang er min type, men bare smuk!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Heste har jeg rigeligt af, men jeg pønser faktisk på at anskaffe en lille pony til vores yngste...der skal nu liiige laves en boks mere...nogen, der har lyst til at sige det til min mand? :roll: Men hvis mine svigerforældre vil tage ungerne allerede fra fredag, kommer jeg nok dér. Det kan bare godt være det bliver lidt sent, hvis ikke det gør noget?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply