Og en til om strigletræf

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Post by Lone »

Jeg kan ikke fredag!!!! Men nu skal jeg til møde.....
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Hyldahl er et dejligt sted og Anne Marie en god sælger. ;-) Jeg skal jo nok på storindkøb efter mit hestekøb, hvor der jo nok både skal en sadel, trense og lidt dækner til. Hvilken sadel den nye hest skal have er nok mit største problem. Lige pt. har jeg en kieffer action til Scarlet og skal finde en anden sadel med dybt sæde og passende størrelse puder. En kieffer wein kan jeg ikke bruge, men måske jeg kan finde en god kieffer master. Det må tiden vise. ;-) Hilsen Britta
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Så vidt jeg kan se iflg. Krak tager de ca. 2 timer at køre fra Ringsted til Vojens. Med ´´finde hinanden´´ og pålæsning i Ringsted, skal vi nok ikke regne med at kunne være fremme før kl. 12.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Ej hvor jeg glæder mig :-)
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

hvis vi nu tager islænderne fra kl. 13, kan alle så nå det? Jeg kan jo spørge dernede om vi eventuelt kan se butikken selv om den er lukket? Stratego, du lyder som om du kender hende godt, det kan være du vil spørge? Jeg venter stadig på en tilbagemelding fra dem der har Holstenerne! Ellers kan vi jo tage ud og se stævne om fredagen, på Revsø-rideklub, det er heller ikke så langt herfra.
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Til Dorte: Regner med jeg lige skal derned på lørdag, da ny hest jo ´´kræver´´ et sådant besøg. Der er jo samtidig to andre forretninger lige syd for grænsen, så vi tager lige på udflugt veninden og mig. :D Skal nok snakke med Anne-Marie. Ringer dog lige til hende idag, da det ikke altid er hende der er i forretningen. Plejer at tage derned et par gange om året og tjekke udvalget. Mangler jeg så noget så ringer jeg bare derned og beder om at få det sendt. Hun tager nemlig kun porto og ikke gebyr. ;-) Hvis man søger på hyldahl på google kan man foresten se deres hjemmeside.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

dety var om søndagen vi kunne se stævne i Revsø.... Vae ikke lige helt vågen endnu. SORRY
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Anne-marie var der ikke idag, så ringer til hende igen i morgen.
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

Stratego,kan du så spørge om man kan betale med kort hos Anne-Marie? Må jo sørge for at ha penge nok med meg,men kan det betales med f.eks Visa eller Mastercard så slipper jeg for at ta med så mange penge kontant. Jeg skal jo ha med penge til maden og til den bogen Atengstedt skal ta hjem for meg. Så tenkte jeg at om jeg fant noe i hestebutikken køber jeg julegave til datteren der. Ellers er der kanskje en pengeautomat i nærheten? IIIIHHHHHHHHH hvor jeg glæder meg til dette her! :mrgreen: Så må jeg vide hvor mange pakker jeg skal ha med til gavelegen og om jeg skal pakke de ind her hjemme? Og har jeg forstått det riktig at man skal kamuflere indholdet så ingen kan gjette hva det kan være? :twisted: He,he gled dere venner! :twisted: :twisted: :twisted:
hilsen Ellen, den Danofile norske!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Jeg synes lige jeg vil nævne, at jeg stadig er temmelig negativ over at det er en af mine arbejdsweekender strigletræffet bliver holdt i :oops: Skumle-grumle-fnytzzz :D
Post Reply