OHH HAPPY DAY...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Pyyyh - det var gode nyheder Jeanie :) Krydser fingre for at han kommer sig helt!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Åh, hvor er det godt at høre, at han er bedre nu. :D Stakkels stakkels hest. :cry:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Glæder mig han er i bedring og han skal nok blive fit for fight igen. Prøv om du ikke kan finde et par timer til at få sovet lidt, så du igen kan komme lidt ovenpå. Det er utroligt hvad man kan overkomme når man skal, men så falder man også sammen som en karklud og bliver nød til at høre efter kroppens signaler. Ellers låner jeg da gerne lidt ud af mit nuværende overskud. ;-) Hilsen Britta
Jeanie

Post by Jeanie »

Tak tak igen !! Hvor er i bare gode støtter... :D Jeg ville gerne kunne tage en ´´morfar´´ ( middagssøvn)...men arbejdet kalder !! Har lige siddet og lavet aftaler til November, og bestilt vare fra Tyskland ( chefen taler ikke Tysk.. derfor )... :roll: Jeg har et møde på Fyn kl 15, og jeg skal lige have ordnet stald inden jeg kører, for vi får smed kl 17.. !! Så kommer der iøvrigt en vognmand og kører mødding væk idag, så jeg skal lige have frigjort vejen for store grene fra træerne.. :roll: ...jeg mangler ikke noget at lave...imorgen når jeg intet, da har jeg en 10 timers vagt, på institutionen.... :? Men ONSDAG regner jeg med at hente lille Cantos SS... :D :D :D Det bliver dejligt !!! Jeanie
Lone

Post by Lone »

Går det godt med hesten, Jeanie?!
Jeanie

Post by Jeanie »

Ja tak Lone, det går godt, og han kommer hjem idag Onsdag, så det er bare rigtig godt. :D Men jeg vil nok vær noget nervøs de næste mange dage, om han nu bliver stresset og maven stopper, eller om han klare den... :roll: ...men med hø og gulerødder de næste fire dage og langsom tilvænning til kraftfoder, kan det vel ikke gå galt.. Glæder mig bare til han kommer !! Jeanie
Post Reply