OHH HAPPY DAY...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Jeanie

OHH HAPPY DAY...

Post by Jeanie »

NAAAJ....det er ikke nogen HAPPY DAY... :( Cantos har startet dagen med koliklign. symptomer, men dyrlægen kan ikke med sikkerhed sige om det er det, eller en anden form for forstoppelse ...??????... :roll: Nu er der pumpet olie i ham + givet smertestillende, og han skulle lukkes på fold efter dyrlægens anvisninger, hvor jeg har standeret mig med kaffe, og er lige gået ind for at få lidt varme... :roll: ... Det er noget af det mest trælse på en søndag...Dyrlæge...Dyrlægevagten... :shock: ...godt det er Peter der skal betale....men anyway..så skal hesten tilses med de symptomer, koste hvad det vil. Det der er værst, er at det ikke er min hest, og derfor er jeg dobbelt bekymret, tænk sig hvis der skete ham noget, det ville jeg aldrig kunne tilgive mig selv !!... :( Nu vil jeg ifører mig et par gummistøvler og en varm kop kaffe og gå ud igen og sidde og kigge på Cantos ss....bare han kommer sig .... :(
Lone

Post by Lone »

ØV! Syge dyr og børn er bare det værste! Man blir så BEKYMRET!! Håber det går bedre med ham - og at du ikke behøver have døgnvagt på folden - du skulle jo slappe af Jeanie - med den frygtelige arbejdsdag du har! Hvorfor er de altid syge om natten eller om søndagen?
Jeanie

Post by Jeanie »

Cantos er kommet på Ansager hestehospital... :cry: :cry: :cry: :cry: Nu venter vi bare på ´´dommen ´´..... :cry: :cry: :cry: :cry: Jeanie
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

ØV, det er så kedelig, for lukker de først op er overlevels % ikke særlig stor :-( :cry: :cry: jeg krydser fingre for jeg
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Åh, nej, Jeanie - den smukke hest :( Jeg krydser alt hvad krydses kan.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Sender mange medfølende tanker og positive energier. Håber han får det bedre. Hilsen Britta
Lone

Post by Lone »

Hvor er det trist! Håber det går!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Hvordan går det med Cantos, Jeanie?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

Tak for jeres medfølende ord !! Jeg tror de gode tanker har virket Britta, og tak for dem. :D Cantos er i bedring, det har ikke været nødvendigt at lukke ham op, men han bliver dog på Ansager nogen dage endnu, til opservation, på hvordan det virker når han får foder og hø. Det har godt nok været en lang nat, og jeg har bare ikke kunnet finde ro, men nu hvor jeg ved lidt mere, og heldigvis noget positivt, kan jeg slappe mere af igen. Hvad det lige præcits var der udløste den meget voldsomme og tarmslyngslign. reaktion, har jeg ikke fået svar på,men skal tale med Dyrlægen senere, dog dog har givet udtryk for, at han er meget tilfreds med Cantos's tilstand....pyha !! Det sgu hårdt igår og skulle ringe og give Peter besked, for sikken en skyldføelse man starks bliver belastet af. Tak fordi i er så søde !! Jeanie
Post Reply