Ønksk mig tillykke!!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Var der portvin :shock: Det fik jeg ikke, hvor strengt :mrgreen:
Lone

Post by Lone »

Rigtig god portvin!!!!! :-)
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Oh, vi gik ud og kastede blomster (kast iøvrigt aldrig med solsikker, de er tunge), herefter kørte vi byen rundt i limo, mens vi drak champagne med de yderst yndige mandlige brudepiger i kjole.
Lone

Post by Lone »

Ha, ha - hvor sjovt - vi gik bare hjem og åd frokost og gik en tur i skoven og spillede UPWORDS med de sagesløse børn ( gæt hvem der vandt...) - og åd steg og is - og drak rødvin - men det var HYGGELIGT!!!!! Og så gik vi i seng :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :P :P :D :shock: :shock: :lol: :o
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

Ok Lone, når du kender ham SÅ godt så kan du altså ikke få ham byttet... om nogle måneder eller år, der er ikke mere reklamationsret. :-D
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
Lone

Post by Lone »

Hæ, hæ - det skal jeg heleler ikke , Jytte - det er jo det smarte ved at ægte en man kender så godt - man har set det meste......
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Det lyder hyggeligt, portvin, rødvin, god mad og chancen for at tvære sine børn ud i et spil, det må være lykken :lol:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Tillykke Lone. Hvor hyggeligt at du er blevet gift, med portvin og lysestager og det hele. :D Da jeg blev gift var det hemmeligt på rådhuset i Ølstykke. Vi havde dog medbragt nogle venner som vidner, men vores familier vidste ikke noget. Jeg fik både portvin og cholokade!! Og, da jeg havde glemt at få mig en brudebuket, rev viceborgmesteren (sprunget direkte fra stalden i jakkesættet kunne man se på neglene) bordbuketten op af vasen, og gav mig den. Vi snakkede om de plejebørn han havde på gården hver sommer. Hold da op hvor blev familierne SURE på mig, over at de ikke var med! :shock:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

[size=24:f07eb13a51] Tillykke Lone og Gemal[/size:f07eb13a51] Det lyder som om i har haft en rigtig god dag. Jeg tog ned til min mor 3 timer før vielsen og fortalte hende hun skulle til bryllup, aligevel nåede hun at fortælle det så halvdelen af byen vidste det inden vi kom hjem fra rådhuset :roll: Vi fik skam champagne på rådhuset og de fine champagneglas med våbentegnet på, fik vi så med hjem. Kan altså ikke lige huske hvad vi talte om bagefter, men min huskommelse har også altid været lidt broget :oops: Camilla
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

[size=24:d7a5384297]mere LYKKE LONE OG GEMAL! [/size:d7a5384297][font=Times New Roman:d7a5384297] [/font:d7a5384297] Lyder da som en dejlig dag! Céleste -der endnu ikke hverken har været gift eller på anden måde straffet :-P
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply