Ønksk mig tillykke!!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Ønksk mig tillykke!!!!

Post by Lone »

[color=red:7bf9ae041f][size=18:7bf9ae041f]Jeg er nemlig blevet gift![/size:7bf9ae041f][/color:7bf9ae041f] :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) - igår!!!! Jeg ville egentlig ikke fortælle det - men jeg kunne ikke lade være! :P :P :P :P :P :P :P :P Jeg er et glimrende eksempel på, at selvindsigt, selvkritik, lydhørhed, empati og åbenhed for andre kan give fantastiske resultater - og kjærligheden overvinder det meste -bare VILJEN er der ...................og den kan I selv tygge lidt på...... 8)
Lone

Post by Lone »

- bare jeg så osse kunne lære at stave - ØNSK - skulle der stå.....
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

Jamen tillykke da, :-) er det med en du kender :-)
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Tillykke og et udemærket spørgsmål Jytte stiller dig :lol: Får vi svar?
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Mere tillykke :D Jeg vil også ha' en mand med selvindsigt, selvkritik, lydhørhed, empati og åbenhed samt kærlighed og vilje og hele molevitten :cry:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

troede lige, Lone - at du ville have en KONE med disse egenskaber - så var jeg jo nødt til at afslå dit frieri!! Og så ville du vel blive muggen :P Ja, sært nok lykkedes det mig, at gifte mig med en, der kender mig og som jeg osse kender - faktisk har vi kendt hinanden i laaaaaaaaaaaang tid - siden 1994 - (tror jeg nok) - og vi har været venner, kærester og samboende i - ??? - vel ca 6 år - altså de to første - samboende i 3 år - (tror jeg nok.... eller er det 4??). Så jeg har ikke importeret en fyr fra Thailand!!!!!!!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Øv, det ville ellers have været en god historie ved middagsbordet :-) Historier eller ej, du har nok gjort det bedste af de to muligheder :-) Var det rådhus og hemmeligholdelse?
Lone

Post by Lone »

Mjaeh -det var det jo egentlig. Men vi var jo nødt til at fortælle vores børn det - som så sladrede til begge vores familier. Og manden skulle jo have fri - så hans arbejdsplads fik det osse at vide. Så vi fik bjerge af blomster og vin og kort og tillykker - og to lysestager af borgmesteren - med byens våben :wink: ! Og en rejse af vores børn - som ikke er fælles(altså børnene) :P Men jeg er meget skuffet over vielsesattesten - den kunne da godt have været på noget flot papir, istedet for sådan en røvsyg blanket..... :? Og lakseglet passer ikke til blankettens farve - det er næsten frastødende i sin grelhed......
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Det er svært at holde den slags hemmeligt :lol: Jeg synes nu den kontrakt jeg/vi fik på københavns rådhus var ret fin, damen der viede os var også helt i top. Det var en sjov dag :-)
Lone

Post by Lone »

Og for lige at give jer et billede af det lykkelig par - så bestod samtalen, efter vielsen, med borgmesteren i - en lang diskussion om kommunesammenlægningen - de historiske perspektiver - byvåben osv - mens vi nød den kommunale portvin!!! Hvad snakker alle andre om? Eller de går måske bagefter?
Post Reply