Dumme strigler!!!!!!!!!!!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Ranunkel
Posts: 3
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Dumme strigler!!!!!!!!!!!!!

Post by Ranunkel »

Hej strigler... [b:2ee9b44d87]Jeg er godt nok sur på jer......[/b:2ee9b44d87] :twisted: :twisted: :twisted: Her melder jeg mig ind, og hvad er det første jeg kommer til når jeg så starter forsiden op????? Nogle ´´dumme´´ tidskrævende spil.... Så nu har jeg lige brugt en time på et spil, som bare irriterede mig mere og mere ´´HRMPFFFFFFFFF´´ :evil: :evil: , så jeg MÅTTE fortsætte med at spille det, så jeg brugte 1½time... Så DET kan i sgi ikke være bekendt..mig som bare skulle ind og kigge LOOOOOOOL Nej flot forside og flot forum i har fået jer :wink: Held og lykke med det. [highlight=red:2ee9b44d87] Hilsen Ranunkel, som lige fik brugt 1½ time på at spille et af jeres tidskrævende og ´´irriterende´´ spil[/highlight:2ee9b44d87]
Lone

Post by Lone »

Ha,ha,ha - vi vil så gerne have, at I blir lidt længere...... Tak for rosen!!! :P :P :P
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Jeg synes også vi er dumme, - umådeligt dumme og irriterende. Og tidskrævende, - jeg har da aldrig kendt lignende! Nu sidder jeg her IGEN, - og jeg burde skrive projekt. TSK, siger jeg bare. Vi er dumme, ja vi er. Og nu går jeg - HMF. (fornærmet lyd) /Punktummet :wink:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Mnjae, dumme er vi :!: Jeg er ihvert fald. :roll: Jeg hænger her på strigler, som om der var øjenmagneter indbygget, selvom min arm sover uhæmmet hver gang, og jeg er blevet advaret fra alle sider om at jeg risikerer at få alvorlige problemer hvis jeg ikke skruer ned. Men jeg KAN ikke! Jeg VIL ikke! Jeg keeeeder mig uden strigler.dk i rå mængder. :D ´´Mit navn er Gunilla, og jeg er striglenarkoman´´ - (citat fra SNA).
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Jeanie

Post by Jeanie »

Ja dumme det er vi...bruger al' den tid vi kan på et fuldstændigt ligegyldigt forum !!!.... :roll: ...sagde jeg det ´´ligegyldigt´´ ????.....naaaj det kan ikke passe, og da slet ikke nu, hvor jeg er mødt ind på døgnvagt, med bare én beboer i huset.... :shock: ...er det keeedeligt eller hva'.... jeg har lige gjort rent i stuen, og ordnet lidt hygge, røget 10 smøger, og kløet mig i rø...* i irretation over at skulle bruge det næste døgn spærret inde i et hus, ude på lars tyndskids ødemark.... :x ..Meeen så var det lige jeg kom i tanker om, at der jo er opfundet internet.. :idea: .også på landet..og i det hus jeg befinder mig.... :D ..sååå jeg skal ikke kede mig resten af vagten...nej jeg skal sidde og skrive, læse og hygge mig med STRIGLER. DK..... :D ...nemli' ja ....ja ja ja !!!! Dumt....nej...dumme mennesker keder sig aldrig !!!!..... :wink: Jeanie - der nu ikke længere føler sig mutters allene ,med en barrikaderet beboer på førstesalen, som slet ikke gider snakke....men så er der jo STRIGLER...hurra for det...ellers blir' man tosset.... :roll: ...tosset. :?: ...det er jeg sgu nok ved at blive.. :?: Eller er jeg tosset......... :roll: :?: :?: Jeanie- der nu pludseligt er kommet i tvivl om sin mentale tilstand... :shock:
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jeanie, dog :lol: Måske skulle du bede beboeren om at låse dig inde, inden det går helt galt? Bare sørg for at du bliver låst inde sammen med computeren, så du kan fortsætte med at underholde os andre :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply