En stor overraskelse...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

En stor overraskelse...

Post by Anja »

Og en dejlig overraskelse, det var hvad jeg fik idag. Jeg er MEGET overvældet og MÅ ud med det :oops: Jeg var på arbejde idag, på museet, her kommer meget ofte en rigtig rar ældre mand, som jeg gennem sommeren har haft mange gode ´´sludre´´ med, en kop kaffe og lidt tale om gamle dage kontra idag. Idag kommer han så forbi, siger hej, vi sludrer lidt, det viser sig så at han har en gave med til mig, som jeg ikke må åbne nu og her, men skal vente til jeg kommer hjem (ya right). Da jeg har fri og er på vej op med hovedkvarteret, åbner jeg gaven, det er en fin bog om bær og frugt, der ligger også et kort. Jeg åbner kortet helt uforberedt på at der ligger 500.- i kortet, hold da op hvor blev jeg perpleks :shock: Jeg læser kortet, det er enormt sødt og meget forsikrende om at han IKKE forventer noget noget af mig, men at han har haft sådan en hyggelig sommer, har nydt vores samtaler og iøvrigt har flere penge end han kan nå at bruge, men mente at jeg nok godt kunne bruge lidt ekstra. Tja, jeg blev helt varm om hjertet, skriver en mail til ham imorgen og fortæller ham hvad jeg vil bruge pengene til :-) Det varmer, når folk tænker på en :D
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Nej, hvor var det en fornem gave at få! Jeg kan godt forstå, hvis du er helt rørt over sådan en uventet påskønnelse!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Post by Ane »

Det er fantastisk at få sådan en gave, men jeg kan godt forstå at det netop er dig der får den, du ER bare imødekommende og grundlæggende interesseret i andre mennesker på en sjælden facon. Du har fortjent den ;-)

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Jeanie

Post by Jeanie »

:D det var da en fin overraskelse !! Det er altid dejligt at få den slags små gode oplevelser, det giver en fornemmelse af at man da et eller andet sted slår til.. :D Sødt af manden !!... Nu behøver du så ikke lige fortælle ham, at du køber smøger for alle pengene....vel... :wink:
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Ane - Jeg bliver helt flov :oops:, men jeg kan godt klare det :D Jeanie - Det behøver jeg bestemt ikke, jeg har faktisk lagt dem til side til noget specielt, men du har ret, det kunne sagten være at narkomanen overtog bestemmelserne :mrgreen: atengstedt - meget rørt :-)
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

Hej Ose, Nu kender jeg dig egentlig ikke, men sikken en fed oplevelse og jeg er sikker på at når Ane skriver at du har fortjent den så er det rigtigt. ;-) Tør man spørge om hvad de SKAL bruges til de penge? C
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Hej Céleste. Du må gerne spørge, men jeg er nødt til at være dig svar skyldig :-) Jeg har ikke fundet ud af det endnu. Jeg overvejer enten at gå ud og spise med kæresten eller evt. bruge pengene til en weekend i jylland. Han vil gerne have at vide, hvad jeg vil bruge pengene til/har brugt pengene til, så jeg må hellere bruge dem til noget godt.
Post Reply