Kopier og send dette som kædebrev - vigtigt!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Kopier og send dette som kædebrev - vigtigt!!

Post by Lone »

Kædebrev I modsætning til de fleste kædebreve vil dette ikke koste dig en øre. Send ganske enkelt en kopi af dette brev til 5 af dine veninder, som er lige så trætte og nedtrykte som dig selv. Pak så din mand sammen og send ham til den, hvis navn står øverst på listen. Streg dette navn ud og skriv dit eget nederst på listen. Når dit navn kommer øverst på listen modtager du [b:91ebc05477]3.905 mænd[/b:91ebc05477] Nogle af dem må da for pokker være en allerhelvedes forbedring af det du har nu. HAV TILLID, bryd ikke kæden. det gjorde en; hun fik sin egen mand igen.... HELD OG LYKKE! P.S Forleden modtog en af mine veninder 357 mænd. de begravede hende i går og det tog 3 bedemænd OTTE timer at fjerne det salige grin fra hendes ansigt. med venlig hilsen En ven i nøden [i:91ebc05477](fra Chefens sekretær ....af Else Marie Koefod)[/i:91ebc05477]
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Lone, dog!!!! :shock: :lol: :lol: :lol:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Neeeej, jeg vil ikke af med min nyfundne kærlighed *savlende smiley* Jeg æææælsker at være foræææælsket! :D :D :D
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Nårh - jamen jeg vil heller ikke af med min - det var mere til alle de andre stakler!!!!
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

Pokker også! :evil: Jeg kan da heller ikke delta,da jeg sendte ham afsted INDEN jeg fikk denne muligheten! :mrgreen: Øv,øv Gunilla,jeg blir jo rent misunnelig på deg som er så forelsket. :oops:
hilsen Ellen, den Danofile norske!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Med god grund Elsoma! Det er FEEEDT. :D Jeg har ikke haft mig en mage i 10 år! Men så gik der sørme' også ild i fruen, skal jeg lige love for :shock:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Jeg vil heller ikke bytte :-) Mvh Julie
Post Reply