Jeg skal flytte.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Jeg skal flytte.

Post by Godzilla »

Jeg bor sammen med min søster. Vi har ikke fungeret ret godt sammen længe, og nu synes vi at det er på tide at flytte fra hinanden. Ingen af os kan magte stedet her alene, så jeg skal flytte. Da min nye kærete er igang med at flytte til Sjælland, vil jeg nok vælge at flytte tilbage til ´´djævleøen´´ også. Men det bliver svært at lige finde et sted at have 5 æsler. Især fordi Sjælland er så rasende dyrt. Kæresten har fået en midlertidig bolig på Frederiksberg (føj) og jeg kunne måske bo der i en periode, indtil jeg/vi finder på noget bedre. Men hvordan flytte med 5 æsler?? Jeg vil meget nødig af med dem :( Jeg håber at i medstrigler kan komme med nogle rigitg gode ideer, til løsning af det her dilemma. Tanken om at sælge mine dyr er uudholdelig.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Jeg vil foreslå dig, at flytte til Lolland. Her kan du både leje og købe billigt - med plads til dyr osv. Her er et rimeligt kulturelt liv, folk er ok, her er et væld af tilflyttere som som regel er dem der tegnet foreninger osv. Her er gode indkøbsmuligheder, glimrende biblioteker, biografer og teatre og huspriserne er billige - og jeg bor her! Her er et rigt foreningsliv, mange lokalhistorisk interesserede, mange teaterforeninger, mange foreninger omkring kronisk syge, og mange omkring hobbyinteresser. Sammtidig tager det 1,5 time i bil til Købehavn og to timer med tog - det er tæt på Tyskland og let at komme til Fyn..... Og så kan jeg komme og kysse dine æsler tit!!! Vil gerne hjælpe med at finde tilbud på udlejningshuse hvis det har en interesse - kan jo se dem i lokalaviserne!
Lone

Post by Lone »

Hvis du vælger Falster - især Nordfalster, er du en halv time tættere på hovedstaden...
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Jeg har tænkt på lolland/falster. :) At du bor der Lone, gør absolut stedet mere attraktivt. :D Der hvor den halter lidt, er denne her kæreste, som jeg pønser på at kaste mig over mere permanent. Hans plan er ikke at forblive på Frdb. da han har gang i noget med et job. Hvor det er vides ikke endnu. Men det haster heller ikke SÅ meget, med mindre ejd.mægleren kommer på mandag og siger at han har en køber til vores hus til en ordentlig pris nu. Så sælger vi, og så brænder lokummet. Så må jeg have æslerne passet et eller andet sted. Men det gør han sikkert heller ikke. Vi skal nok have lavet noget mere renovering før vi kan få en god pris. Men det skader jo ikke at være forberedt.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Lone: If the shit hits the fan, så kontakter jeg dig, så du kan se efter lejeboliger. :D
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply