Jeg er vist nærmest skindød!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Jeg er vist nærmest skindød!

Post by Godzilla »

Jeg har fået en fødselsdags buket, meget sød med hvide og blå blomster. :) Noget af glæden blegner dog lidt, for giveren er min BANK :shock: Og det kan ikke være fordi, de synes at jeg er en fantastisk kunde! Jeg er nærmest ludfattig. :roll: Så grunden må altså være at jeg fylder 50!!! Så er man åbenbart så forældet, at banken lige vil minde om deres eksistens, inden seniliteten sætter ind :!: :oops: Jeg er overbevist om, at det har udløst en ekstra rynke et eller andet sted! :twisted:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

:lol: Skulle det aldrig blive VÆRRE, Gunilla, end at banken sender dig BLOMSTER, så synes jeg endda at det må være til at leve med?? :wink:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Ha, Atengstedt, du har ret. :idea: Med min økonomi, burde jeg være taknemmelig for at min bank, overhovedet gider at ofre en buket blomster på mig :D Det er sgu nok min pensionsopsparing som har udløst buketten. Når jeg er rigtig nede pga. min økonomi, kan jeg også finde på at beundre slutcifrene på sidste kto.udt. Så har jeg jo lidt at se frem til. :P
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply