jeg er cool!!!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Post by Lone »

Dete r da forfærdeligt så enige vi eltid er - hvor er alle De Forargede henne?
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Jeg ku jo prøve at poste dette indlæg på HN, så ville der helt sikkert komme nogen bemærkninger om at det var forkert.... Ikke engang sikkert, at dem der ville skrive at de var forargede, reelt er det, men nogen skal jo bare være på tværs....... Det er jo en af grundende til at jeg helt klart foretrækker strigler, for herinde er der voksne fornuftige qvinder der kan tale pænt til hinanden. Og hvis værdier i livet, og deres indstilling til verden harmonerer ret godt med min egen...... Jeg tror at de fleste af os herinde, har et verdens-syn, der ligner hinandens meget godt.......
Lone

Post by Lone »

Ja, det er sjovt - men jeg tror du har ret. men sjovt, at man sådan tilfældigt kan træffes at samle mennesker med rimeligt ens værdigrundlag - på nettet. Det er da fantastisk!!!
Lone

Post by Lone »

Hørt, hørt - Kildefisk :-)
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Jeg kan kun tilslutte mig andre i denne tråd: Såfremt de ville udøve noget lagengymnastik, så er det da langt bedre at det foregår et sted hvor der er trygt i stedet for i en busk *somewhere*. Forbud forhindrer jeg ikke noget, - det fremprovokerer det nok nærmere. Så nej, jeg kan ikke se det uansvalige i at lade dem sove sammen. Jeg synes også du er cool. /Punktummet
/SL
Post Reply