Dumme tandlæge

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Dumme tandlæge

Post by jytteh »

jeg ligner en som har fået en gevandig en på ´´potten´´ et temlig stort blåt mærke pryder min ene kind :-( og hvorfor, jo da min tandlægen mente i fredags at jeg skulle af med min ene visdomstand !!! (bare hullet nu ikke er så stort at al visdommen render ud) og tirsdag blev jeg først grøn så alle troede jeg havde farve i hovedet og nu er det blåt... meget blåt. :wink: , men tilgængæld var det billigt :lol: 209,- kr. og så får jeg 45,00 kr fra Danmark.. Så da jeg i tirsdags var på højgård kunne jeg ikke helt forstå at dyrlægen kikkede underligt på mig :evil: men da jeg kom hjem og så mig selv i spejlet kunne jeg nu godt forstå det... jeg har godtnok aldrig prøvet at få store blå mærker efter et tandlæge besøg
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

ydrgh - din stakkel :shock: Det var da afskyeligt. godt man ikke har visdomstænder :roll:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

hvor er de så blevet af Lone ?? er de fjernet eller aldrig kommet frem til overfladen :twisted:
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Det sidste, er jeg bange for :oops: Inden de sørgelige rester af DIN visdom løber ud, kan du så ikkel lige nævne nogle avlere i det sønderjyske, som vi kan besøge i forbindelse med vores træf? :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

hmmm, nej det hele er vist skyllet ud, med rødvinen i dag,,... og den skide status som er ved at tage ALLE mine tanker :-(
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
Jeanie

Post by Jeanie »

Jytte ! Sådan så jeg sgu også ud da jeg fik fjernet en visdomstand... :x Alle troede jeg havde fået en på kassen ( trænger måske også til det )...og så undrene på mig når jeg sagde at det var tandlægen....Måske troede de at HAN havde pannet mig en... :? ´Jeanie
Post Reply