Når kameraet ikke virker

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Når kameraet ikke virker

Post by stratego »

Hvor er det bare træls når man får det perfekte motiv og kameraet driller. [img:45f99b166e]http://www.strategos-corner.dk/test1.jpg[/img:45f99b166e] Troede ellers lige jeg havde fundet det nye motiv til glas og ramme. :D Hilsen Britta
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Hæhæ, Britta, det var synd - men sådan kan det jo gå, når man ikke rider med hjelm :twisted: eller noget... :roll: :lol: Pæn hest, ser det ellers ud til. Den ser enormt høj ud?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Snublekysen er for lidt i brug, men er ikke hattetypen. Ser mildest talt frygtelig ud med hat. :shock: Scarlet er skam kun 166 cm, men skal jo også passe til mig pygmæ på 164 cm med kun 100 cm fra taljen og ned. Ved ikke lige hvorfor kameraet lige pludselig tager slørbilleder, men vi må nok have fat i HP igen. Sidst fik vi et nyt kamera. :D Sidst vi tog billeder med kameraet så det sådan ud. [img:4a62c0a4c2]http://www.strategos-corner.dk/test3.jpg[/img:4a62c0a4c2] Fortæl aldrig en hoppet hoppe hun ser pæn ud. :roll: :) Hilsen Britta
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Aha, så det er dig, der er kort :lol: Men det ER nu en pæn hest - med et pænt navn, i øvrigt. Min lille Kicki var liiige ved at komme til at hedde det samme :D I må da bare have et nyt kamera igen. Jeg kender godt situationen - perfekt motiv/elendigt kamera. Det er næsten til at græde over :(
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply