Forslag til Logo

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Hold kææææft, Ose :lol: :lol: :lol: Hun skal bare være fem gange tykkere, så kunne det snildt gå for at være et billede af mig og madigan 8)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Svar: Jeg har prøvet at lave striglen så hun sidder på den, men så bliver striglen lidt kedelig at se på... Jeg kan prøve at få en til at svæve lidt over striglen istedet (???) Jeg har overvejet støtter, men jeg tror det bliver for meget med tværgående linier. Ang. at hun ser for sød ud, så er det ret svært at komme af med sødmen, når hun har så store øjne, det ligger jo hos os mennesker at elske pels og store øjne :-) Cigaretten... Hvordan har i det med den? Kæresten synes det var lidt amoralsk med sport og rygning, det på trods af at han selv ryger, hvad siger i?
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jeg synes den er herligt politisk ukorrekt :lol: Men jeg er også inkarneret storryger...
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Selvom jeg ikke ryger mere, synes jeg at smøgen er god. Det passer godt . Måske skal mundvigene vende lidt mindre opad, du ved, det er svært at holde en smøg i munden og smile samtidig?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Well jeg kan alt med en smøg i munden, smile, spise, synge og danse :-) Tilgengæld kan jeg ikke tygge tyggegummi og gå lige samtidig :lol:
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Smøgen skal bare sættes fast mellem tænderne, så kan man også både grine og galopere :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Nemlig Lone, problemz minimalz!! :lol:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Arh, hvor er den SJOV Ose! Hvis den strigle bliver vores logo - Så vil jeg osse have en t-shirt!! ´´Hun skal bare være fem gange tykkere, så kunne det snildt gå for at være et billede af mig og madigan´´ jeps! sådan har jeg det osse...selve STRIGLEN skulle dog osse være lidt federe for helt at ligne Cooper!! :mrgreen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Jamen det er slet ikke noget problem, jeg strækker bare billedet og vupti så er rytteren kort og overvægtig :lol:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

AHA! Altid klar med en løsning, hva! :lol: Jag kan også bare købe t- shirt'en for lille - så strækker jeg SELV billedet, når jeg tager den på?? :oops:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply