Forslag til Logo

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Forslag til Logo

Post by Lone »

Vi vil gerne have et logo til strigler og Ose vil gerne tegne det. Men hvad skal det rumme? Kig på forsiden og lad Jer inspirere.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Lone, er det dig der har lavet det nuværende logo? Hvilken fond har du brugt?
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Heste :idea:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Fonten hedder Miandra GD - men den er lidt ulden .
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Indtil videre: Kom endelig med nogle forslag/kritik/andre farver. [img:e9f3313ebb]http://i20.photobucket.com/albums/b202/Roeber/Silhuetter/fa14de1d.jpg[/img:e9f3313ebb]
Lone

Post by Lone »

For søren Ose - du er jo god ( sagt med begejstring - jeg er bedst til det lakoniske når jeg er ironisk...). Kan du ikke prøve den med nogle farver? Og så har jeg en tilståelse: Jeg har sgu glemt at spørge mine medstrigler om deres accept af dette - dette kan ikke undskyldes - men måske tilgives? Looooneeee?! Camiiiiiillaaa - tilgiv mig?! Det ER da en god ide, ikke?
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jo, Lone, vel er det da en god idé - ellers havde jeg da protesteret :D Oses hest er superflot, men i min branche har vi en mani med at billeder og tekst skal spille sammen, og det synes jeg ikke det gør her... ...men det kan jo være lige gyldigt, kan det ikke? Altså, jeg ved ikke rigtig, hvad jeg synes (og derfor har jeg ikke blandet mig før) :roll: I hvert fald synes jeg det er genialt at Ose vil, og ikke mindst KAN, lave et logo til forummet :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Åh, suk - der faldt en sten fra mit hjerte - der er jo få, jeg frygter som dig, Lone!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jo det er da en flot hest - MEN... Hvor er striglerne??? Hvorfor en hest??? Ved godt vi har en fælles hesteinteresse herinde - men man kan jo også strigle et æsel :lol: Og vi ER vist nogle strigler nogen af os... Jeg stemmer for der skal en strigle med - har ikke den ringeste anelse om hvordan det skal gribes an - jeg er ikke kreativ :mrgreen: Men derfor kan man jo godt have sin mening....
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Haha, Lone - jeg er dæleme også farlig :twisted:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply