Forslag til Logo

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Jeg kan selvfølgelig godt klaske en fl. rødvin i baglommen, smække en smøg i kæften og lave lidt rynker på rytteren :-)
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Ose :shock: Den er skøøn! Ja smøg og rynker!! :lol:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Den er skøn, Ose, dén tager vi :lol: Og jeg vil gerne bestille en t-shirt med det samme :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Ja, så er den hjemme! Kan ikke helt lide den tofarvede skrift - men har pt ingen bedre forslag (lige om lidt får jeg osse tid at skrive til dig om de der ikoner - jeg har bare så satans travlt med andet projekt!)
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Med smøg og rynker: [img:a8611a1ec5]http://i20.photobucket.com/albums/b202/Roeber/farveproever/logo-til-strigler-rd-smg.gif[/img:a8611a1ec5]
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Skriften er tofarvet, fordi den skal ligne et spring... Vi kan godt bruge andre farver, eller lave den ensfarvet. Jeg eksperimenterer lidt :-)
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Den er genial!!! Jeg synes måske bare hun er lidt for sød - ikke STRIGLE nok :twisted: Og lidt tynd :roll: Ok, der er jo også tynde stigler... men kan hun blive lidt mindre sød og pussenusset???? :D
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

vanvittige øjne . - siddende på skævbenet kræ?
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Post by Ane »

Den er feeeeeeeeed :lol: Ane
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Den er bare for fed :lol: :lol: Men kunne hun ikke komme op og sidde lige på striglen ? Det irriterer lidt mine øjne at hun sidder på kanten. Det ser lidt hmmm... kan jo ikke komme på det rigtige ord nu :evil: Så knap så naturtro ud... IH hvad hedder det :?: Og hvis strigler er et spring, kunne der så ikke komme støtter på, som strigler.dk ´´hænger´´ på og så lige vende det lidt mere så man får fornemmelsen af at strigle og dame rent faktisk springer over ?? Eller er det bare mig der er total fantasiløs og har det skidt med asymmetri ? Camilla
Post Reply