Forslag til Logo

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Jeg kan godt lide det nuværende logo, Men ville gerne det var lidt større og man kunne se striglerne lidt bedre. Måske en enkelt børste med tekst kunne være en ide. Evt. en kardesk hvor teksten stod inde i midten elelr på båndet man har om hånden. Hvis man så bruger brugernes billeder til forsiden så tror jeg det vil være en god kombination, men det er kun en ide. Logoer er ikke lige min boldgade, men synes da hesten er flot, men mangler lidt farve. Hilsen Britta
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Altså altså altså, hvis i vil have strigler, må i give det til kende, det eneste der er blevet nævnt er ordet hest :-) Fandt iøvrigt dette, da jeg googlede strigler, sådan et logo ville da være sejt (ikke magen til, men lidt i den stil) :-) [img:861000c274]http://www.heraldry.jerasys.com/Germany3/Strigler_t.jpg[/img:861000c274]
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Obs. jeg synes ikke at logoet skal være for fremtrædende, da vi også gerne skulle lægge mærke til de heste der er på forsiden, eller???
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Til til til TIL!! :lol: Jeg synes der skal være STRIGLER i logoet og heste på forsiden :lol: Og giver Ose HELT ret i at logoet ikke skal være for overvældende - ej heller for kompliceret. Det skal være simpelt og let genkendeligt :wink: Så kan vi alle få lavet strigler t-shirts til træffet :D
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Ja, jeg er stadig enig med HHansen 8)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Er vi ovre i noget a'la dette? Skriften har jeg valgt, fordi den er brugt på forsiden i forvejen. Forslag modtages. Farverne kan laves om, jeg er til de nedtonede, men jeg er ret sikker på at andre er til de mere skrappe farver. Prøvede at lave skriften orange, men det går ikke til den brune, så hvis skriften skal være orange, skal striglerne være alt andet end brune. Måske er den sorte farve for dominerende??? [img:be2157fea6]http://photobucket.com/albums/b202/Roeber/farveproever/th_striglecopy.jpg[/img:be2157fea6]
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Kan godt lide børsterne, men ville nok vælge at lade børstehår og tekst på børstene være samme farve. ;-) Ellers flot arbejde. :D Hilsen Britta
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Det er rigtig fint, synes jeg. :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Med mørk skrift. Gider i ikke lige komme med en kommentar, så jeg har lidt at arb. efter? [img:1329285563]http://photobucket.com/albums/b202/Roeber/farveproever/th_logostrigle2copy.jpg[/img:1329285563]
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jeg kan rigtig godt lide det :D Jeg kunne da godt tænke mig at se det i forskellige farver, men farverne skal vel afstemmes med forsiden, når den bliver færdig...
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply