Forslag til Logo

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Nemlig Atengstedt, samtidig kan du så få dine bryster til at sidde kækt oppe under hagen, det er da erotik på højt plan :lol:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Jeg vil også have en T-shirt. :!: Haaaa, den med en for lille T-shirt kan jeg lige se for mig. Den stakkels Strigle totalt ude af facon :lol: Kan i virkelig alt muligt med en smøg i munden :?: Jeg må virkelig have været en ubehjælpsom ryger!! Enten fik jeg røg i øjnene så jeg ikke kunne se, eller også tabte jeg smøgen som altid landede de mest uhensigtsmæssige steder, ofte i skødet på mig selv :!: En gang tabte jeg kun GLØDEN ned i skødet, så jeg sad der og troede at jeg røg, lige indtil gløden havde brændt sig igennem bukserne og ind til det tynde skind på inderlårene. Tror i lige der var en som vandt OL i ´´Spring fra siddende til Stående´´ :shock:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

jeg har lige sat dn på forsiden - den er ikke helt god. Baggrunden skal nok være gennemsigtig og kvinden større - men det har jeg ikke tid til nu! Kigger på det senere.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

´´godmorgen´´ Lone, skal jeg ikke sende dig originalfilen?
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Jeg har også arbejdet med en lidt ældre strigle :-) : [img:ff91ebee2d]http://i20.photobucket.com/albums/b202/Roeber/farveproever/gammelstrigleweb2.gif[/img:ff91ebee2d]
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

hvis du lige gråner håret lidt, så er den der da!!!! Jeg vil også ha en t-shirt........
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Altså OSE!!! Du er genial :idea: Den er bare SÅ feeeed :lol: Vi må have lavet de T-shirts!!
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply