Hvorfor passer du ikke dit arbejde

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Hvorfor passer du ikke dit arbejde

Post by Lone »

istedet for at hænge på Strigler?! Jaeh - det spørger jeg mig selv om ganske ofte - men svaret blæser stadig i vinden..... Måske er det fordi det er sjovt? Man kan blive klogere? Man hader alligevel sit arbejde og drømmer om at blive fyret? Jeg er heldig - jeg arbejder lidt - er lidt på strigler - osv osv - gid jeg havde en chef der ville fyre mig!!!!! -
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Jeg har fri :D Skulle have været flyttet ind på min tegnestue idag, men omstændigheder ville noeget andet.
Lone

Post by Lone »

Ose, tegner du? kan du ikke tegne os en flot logo? Og hvis du kan - kan du så tegne andre for penge? Fx et jeg måske vil bruge til et projekt?
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Det vil min chef også gerne vide :lol: Nå, jeg PASSER faktisk mit arbejde - og holder alle pauserne her og andre steder på nettet... Har brug for VÆLDIG mange pauser, har et meget krævende job :roll: Blev også fyret sidste år - men ikke pga Strigler - og de fandt også ud af at de ikke kunne undvære mig og så kom jeg tilbage igen :lol: Elsker mit job - især fordi der er tid til strigler :D Man bliver jo klogere her. Og man kan diskutere... OG pjatte... Herligt.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

hvis jeg skal lave et logo til siden, vil jeg gerne have nogle ledetråde. Har du/i en ide om hvad det er du/i gerne vil have? Svar på spørgsmål: Ja jeg tegner og er uddannet illustrator :-) Jeg har dog ikke været så aktiv det sidste år, ikke siden min mors mand døde, det var lidt af et chock. men nu SKAL jeg igang igen.
Lone

Post by Lone »

Altså til strigler vil de andre have nogle strigler - jeg ville ha noget hest - Til det andet - kan du tegne ikoner? fx symboliserende håndværk - gamle håndværk? Og så har jeg måske brug for et logo, der viser Lolland - stynede popler på en flad mark - eller noget - men titlen står mig ikke engang helt klart endnu. Måske kunne jeg også godt bruge lidt design-kritik - ikke gratis naturligvis.....
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Stynede popler på en flad mark, godt jeg arbejder på frilandsmuseet og ved hvad en stynet poppel er :-) Vi kan godt finde ud af noget. Måske skulle vi lave en logo-forslags-tråd her på striglerne, så vi alle kan finde en løsning sammen, på bedste demokratisk vis. Jeg er helt sikkert også mest til hest-på-logo tanken
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Ikoner symboliserende gamle håndværk, tænker du internet ikoner eller???
Lone

Post by Lone »

jeg tænker på ikoner, som her: Klik fx på bygninger [url=http://www.chatbreak.dk/ikoner/]Ikoner[/url] Skal evt. bruges som symboler for fx smedehåndværk, købmand, drejer, osv - men det er svært at lave entydige ikoner for dette.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Det skulle være muligt at tegne :-)
Post Reply