Hvorfor passer du ikke dit arbejde

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Hurtig computerskitse... A'la dette?[img] http://photobucket.com/albums/b202/Roeber/farveproever/th_arbejdsskitsercopy.jpg[/img]
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Sorry, igen... [img:40e3216efe]http://photobucket.com/albums/b202/Roeber/farveproever/th_arbejdsskitsercopy.jpg[/img:40e3216efe]
Lone

Post by Lone »

Meget fornemt - Det kan vi sikkert sagtens enes om. Og hvad koster du så? Skriver til dig pr. mail imorgen el. overmorgen hvad jeg har tænkt mig, så må vi lige snakke om det. Og også hvilken type projekt osv.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Det er bare fjong :-)
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Men skriv til prinsesse.anja@gmail.com
Lone

Post by Lone »

ok
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Næh, vil I se: Man kan også passe sit arbejde, mens man er på Strigler :shock: Imponerende, d'Damer :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Nu har jeg vist ikon-eksperten dit ikon - og han ved alt om grafiske udtryk og ville iøvrigt være dig en åndsfælle omkring traditionelle grafiske udtryksregler og farveholdninger :roll: - og han sagde, på denne tørre og lakoniske måde, man gerne selv ville høre om sit arbejde: [b:7ed88f7389][align=center:7ed88f7389]Det er hun god til.[/align:7ed88f7389][/b:7ed88f7389] Så det er du. Vi har eksperimenteret lidt med størrelser - og der skal noget mere kontrast på - meeeeen: jeg vender tilbage - imorgen -det er mit nye mantra!!! (hvem vil ha mit arbejde - der må da være nogen?!)
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Tørt og lakonisk, det er lige mig :lol: Du vender bare tilbage, så tager jeg til middag hos en god ven :-) Klap din man blidt på håret (hvis han har noget) og hils ham fra mig - sød mand :mrgreen:
Lone

Post by Lone »

Han har det tykkeste hår såvel nord som syd for alperne - men han vil nok hellere stryges over skægget.......
Post Reply