Hvad synes I om forsiden

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Hvad synes I om forsiden

Post by Lone »

Og synes I at den grå bjælke er pæn?
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Hvis der med ´´den grå bjælke´´ menes den grå STOLPE i venstre side, så synes jeg den er nydelig... I min verden kan det altså ikke være en bjælke når den står på højkant :roll: Sådan er dét bare :mrgreen: Til gengæld kan jeg IKKE lide grøn.. det er min absolutte hadefarve - og ISÆR den fesen lysegrønne i midten - ydrk! :evil: Men farverne passer meget godt til hinanden og til hestebillederne :wink:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Gæt hvad jeg synes :lol: Begrundelse: Jeg bryder mig ikke om den grå bjælke, fordi jeg ikke bryder mig om neutral farveudstråling sammen med en anden neutral farveudstråling. På den måde modarbejder de hinanden fremfor at komplimentere hinanden. De kæmper om neutraliteten. Den orange skrift bryder jeg mig heller ikke så meget om, men her er problematikke helt anderledes. Orange har en kæmpe lysværdi og overtager simpelthen den grønne farve. Det betyder at det, på trods af at det kun er skriften der er orange, vil syne som om der er meget mere orange på siden, end der er rent procentmæssigt. Vil dog afslutningsvis sige, at det ikke er noget der kan bringe mit sind i kog :D
Lone

Post by Lone »

Gid jeg havde et smart svar på det, Ose........
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Og nu har jeg trykket på den sidste valgmulighed i din poll-undersøgelse, men det betyder ikke at jeg synes du har en fantastisk farvesans (blidere ment end sagt) :D
Lone

Post by Lone »

Jamen, det har jeg! Man skal ikke altid følge de design-mæssigt korrekte udtryk - man skal sommetider træde over stregerne og overraske folk! Men det var da sødt af dig alligevel. Du er da osse sød, så.....
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Sandt Lone, ellers vil der aldrig opstå en videreudvikling af den menneskelige måde at opfatte sandhed og skønhed på... Men vi har heldigvis alle forskellige præferancer og personlige oplevelser, thank god!! :lol: Jeg er klart lidt gammeldags i min farvekonsekvens, kan flyttes, men det går ikke hurtigt. Dog synes jeg at der er videnskabelige farveteorier der er gode at have i baghånden.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

OH forresten, jeg er vild med den mørkegrønne farve, den står godt til billederne, som tidligere nævnt.
Post Reply