for pokker da

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

for pokker da

Post by jytteh »

et chock at give mig, når jeg sidder her i mine egne tanker ..... og pludselig er forsiden blevet grøn...
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Det er den sgu også :D Sikke en skøn forandring fra bordeaux!! :P Så er der bare lige den dér grimme, grå bjælke... :twisted:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Jeg fik også lidt af en overraskelse forleden dag, dog ville jeg sige at forsiden er, primært, rød. Måske er der forskellige forsider til de forskellige brugere - spooky :shock: :lol:
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

HOV, nu blev den grøn :lol: Den grå bjælke er altså griiiimmm sammen med den grønne farve :oops: Lone er du også en af dem der mener at bordeaux ikke er en farve, men en vin der skal drikkes?
Lone

Post by Lone »

Nej, den grå bjælke er ikke grim :evil: Du skal bare trykke ´´Opdatér´´ Ose- så er din osse grøn!! Hvadfor en blå bjælke?
Lone

Post by Lone »

Nårh, okay - synes Lone havde skrevet ´´blå´´ - men den er ikke grim.......
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Ose: Lige præcis. Bordeaux skal man ikke kigge på, det skal man drikke. 8) Og den grå bjælke er grim, Lone - GRIM!! :twisted:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Jeg kan sagtens tilslutte mig den teori Lone Beck. Det samme har jeg med farven blå, det er ikke en farve, men en sindstilstand :mrgreen:
Lone

Post by Lone »

- eller farven på rødvinsdrikkende kvinders tænder - ??!! Hold da op - den er smuk!!!!!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Jamen Lone S. der er jo intet at diskutere der :lol: Jeg er fuldstændig enig med dig :mrgreen:
Post Reply