Tænk sig at kunne tegne

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Jeanie

Tænk sig at kunne tegne

Post by Jeanie »

Jeg har lige fået tilsendt et billede fra USA, som er blyant tegning !! Jeg gad godt at have den evne.. :wink: Billedet er taget fra en email , som Shelley ( min veninde) har sendt mig af det da hun lige har købt billedet...jeg syntes det er et ret fedt billede.. [img:aaa91594eb]http://www.rods.com/eccStoreFront/product_images/Winter05/173461_L.jpg[/img:aaa91594eb] Trods det hænderne dækker meget af hestens hoved, siger det bare så meget det billede....kanon tegning.. :)
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

ja, jeg ville også gerne kunne tegne, eller male..
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
Lone

Post by Lone »

Jeg er så lykkelig, at have børn, der kan tegne - selv kan jeg slet ikke - men jeg blærer mig så ofte jeg kan med afkommets evner :-)
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Uha den har taget lang tid at lave, men flot tegnet, det er den. Jeg er selv til de lidt mere naviistiske ting, hvis det skal hænge på væggen. jeg kan godt tegne heste, men jeg mister tålmodighed langt før jeg når til det resultat du viser frem :oops:
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Post by 99E »

Talent? Man skal bare øve sig. Og det siger jeg fordi den første hestetegning, mine foældre har fået (Eller: Den ældste de har endnu) ligner en gravhund med man og hestehale. Jeg har øvet mig siden, og nu påstår folk gudhjælpemig, det er et TALENT... Er det ikke sjovt, som nogle ting forbindes med TALENT og andre med FÆRDIGHEDER? Der er aldrig nogen, der har fortalt mig at jeg LÆSER så godt - fordi jeg har TALENT... :-P
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Jeg kan tegne, og har altid været ferm til det. Lige pt. mangler jeg træning, men er alligevel blevet bedt om at tegne noget til udsmykning af et missionshus. De vælger motiverne (jer er indædt antikristen) så tegner jeg noget. Det skal nok blive sjovt. Det er lidt fedt at alt hvad jeg laver ikke havner i papirkurven, eller skuffen med de bedste tegninger. Men en tegning som den her viste, kan jeg ikke præstere. Den er dælme god!! :shock:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Gud, Daisy - gør nu ikke som i Stubbekøbing - det medførte frygtelige ting blandt de kristne!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Lone: Beret, Fortæl. Hvad skete i Stubbekøbing? :shock:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Nu var det iøvrigt Maglebrænde: Fanden er løs i Maglebrænde (Fra Folketidende) STUBBEKØBING Djævelen ligger i detaljen, lyder et amerikansk ordsprog. Men gælder det også for den omstridte altertavle i Maglebrænde Kirke? Det mener nogle kirkegængere. De hævder, at man kan se et syvende - skjult - ansigt, gemt i motivet. Djævelens ansigt. - Der ligger et fiksbillede i skyggerne, fortæller menighedsrådets næstformand Erland Rasmussen, som dog ikke vil afsløre, hvor i billedet, ansigtet findes. - Det er en lille opgave for jer at finde, bemærker han. - Der er nogle, der mener, det er djævlens ansigt. Er du enig i det? - Det har jeg også hørt, men så er vi ude i noget, jeg ikke vil udtale mig om. - Tror du, det er noget, maleren har gjort bevidst? - For mit vedkommende, ja. Men det er der delte meninger om. Afgående menighedsrådsformand Svend Aage Olsen ved ikke, hvor i motivet ansigtet skulle være gemt. - Det må du spørge dem, der kan se det, om, siger han. - Du kan ikke se det? - Det kan jeg ikke. Men man kan jo se dét i et maleri, som man vil. Det har ikke været muligt at få en kommentar fra maleren Lars Physant. Overvejer mod-liste Tre af menighedsrådets medlemmer - Erland Rasmussen, Birte Jensen og Pia Jørgensen - vil arbejde for, at altertavlen tages ned. De støttes af Gunhild Jørgensen, som også stiller op, og søger nu flere, som vil med på kandidatlisten til det kommende menighedsrådsvalg.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

UHADADA! :shock: Jeg må jo passe på, at jeg ikke ubevidst kommer til at tegne skjulte Buddaher ind allevegne!! Det kunne nok få de Luthersk Missionske op af stolene, tænker jeg :shock: Reinkarnation! Fy da Føj da!! (som jeg i øvrigt selv har det temmelig ambivalent med) :) Jeg må hellere bede alle højere og lavere magter, om at holde sig ude af mine tegninger! :evil:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply