kryds lige fingre for mig!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

kryds lige fingre for mig!

Post by Dorte Hansen »

Så er dagen kommet, hvor min ynste datter, skal have en E E G. Hun havde i sommers et voldsomt anfald af en art, og lægerne mente det kunne være epilepsi :( Det er det eneste anfald hun har haft, så vidt vides, men da hun var mindre, havde hun jævnligt små korte abcenser. Da hun er født meget for tidligt (ved udgangen af 27. uge), har hun jo en noget forhøjet risiko for epilepsi. :( ØV ØV. Jeg ved godt, at det er i småtings-afdelingen, og at selv hvis hun har epilepsi, er det ikke sikkert det vil påvirke hende synderligt. Men det giver da lidt ´´kriller´´ i maven! Kryds lige fingre og tæer, for at hun ikke fejler noget..... Hun har nemlig ikke andre men af at være så tidligt født. ( og dog, hun er hyper-aktiv, men herregud det er til at leve med, og billigt sluppen) Små-nervøs hilsen fra Dorte....
Lone

Post by Lone »

Kan godt forstå, at du er nervøs - det er sgu så oprivende, når ungerne er under mistanke for sygdom eller noget!! Krydser tær idag - jeg skal arbejde, så jeg kan ikke krydse fingre!! :P :P :P
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Åh, jeg håber ikke at det er noget alvorligt!! Jeg krydser alt hvad der kan krydses!! :!:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Krydser også det hele her - gør det svært at taste... Håber virkelig at der ikke er noget alvorligt galt med din datter.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

Ved du noget mere, Dorte?
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

men vi fik foretaget den ´´kære´´ undersøgelse, og nu må vi så vente på svar.... Den meget søde pige der lavede undersøgelsen, forklarede at der går op til 14 dage før vi får et resultat....... ØV...... Hun ville dog godt sige at, såvidt hun kunne se, var der enkelte svingninger? der ikke var helt som de skulle være, men ikke noget bekymrende!!! Jeg fik meget ros, for min datters måde at agere under undersøgelsen ( og det er jo rart at andre kan se hun er god, dejlig, dygtig og helt perfekt). Hun har nok mild epilepsi, og det er til at leve med..... Jeg har jo trods alt haft 3 spontane aborter (den ene med tvillinger), og 3 dødfødte piger, inden jeg fik hende. Så en smule epilepsi, er da ikke noget at tale om.... Hun er jo født så tidligt at jeg stadig kunne have fået en tilladt abort i 2 dage..... hun var jo endda en ´´stor unge´´ på 1170 g. Det var ca. 300 g. mere end lægerne havde regnet med, da fødslen gik igang!!!!!!!!! Men i skal sæføli nok få svaret på undersøgelsen ligeså hurtigt jeg har det.... Og forøvrigt... 1000 tak for at i tænker på mig, selv om jeg kun kender jer herfra, betyder det faktisk en del!!
User avatar
Birgittekw
Posts: 384
Joined: Fri 18. Nov 2005 11:30

Post by Birgittekw »

Åh ha Dorte..........indtill vidre lyder det jo rimeligt......gudskelov, Mine fingre er krydsede for de endelig svar Birgitte :)
Lone

Post by Lone »

Ja, det lyder da næsten ok - men du må jo vente lidt endnu i spænding. Din datter må bare have en overlevelsesvilje af gigantiske dimensioner - sådan et lille menneske, og så klare sig så godt nu! Men du har da været noget igennem...... held og lykke - og lad os vide når du ved mere.....
Post Reply