strigletræf 2

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

strigletræf 2

Post by Dorte Hansen »

For at få alt på plads, laver jeg lige en splinterny tråd! Faste og bindende tilmeldinger ønskes: per beskedcenter eller sms: 50954306 Eller opkald: 74545054. Har endnu ikke kunnet lave aftale med noget stutteri, da de fleste ikke er interesseret! ØV Maden kan laves for et sted mellem 100-200 kr. med alt. Skal bare ha de sidste formaliteter på plads.... MENU: forret: tartellet, med 2 forskellige slags fyld Hovedret: Steg, med hvide og brune kartofler, rød- og hvidkål(gammeldaws), og sovs og surt.... Dessert: Ingen Aftenkaffe: mudslide Senere guf: chips og slik, og våde varer.... Natmad: suppe og rester..... Morgenmad: rundstykker eller boller, med diverse pålæg og ost..... Kom så, med en fast og bindende tilmelding...... Både til træf, og til mad-hold. Jeg leverer den lokale øl og andre drikkevarer, medbringer man selv! Skal vi lave en tilmeldingsfrist, der hedder den 20-10? Kom med jeres meldinger, jeg har lagt blokken klar, ved fonen!!.!.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Ja, jeg har da stadig tænkt mig at komme - sender dig fluks en besked, Dorte. :D Jeg synes vi alle sammen skal overføre penge til maden til dig. Du skal ikke lægge ud. Desuden skal vi altså have fundet ud af, hvordan vi gør med rejseomkostningerne. Daisy og Elsoma har stadig tænkt sig at komme, har I ikke? *lokke, lokke* :wink:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Jeg er også med... jeg tilmelder mig fluks og bindende. Jeg er jo ikke den, der siger nej til steg og rødkål. Eller øl. Ih hvor jeg glæder mig :-D Julie
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

OSS' MIG, OSS' MIG!! (måske HHansen og jeg så kan køre sammen??) finder lige en telefon og får sendt en SMS i løbet af aftenen!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

Jeg er da helt klart med! :twisted: Har gjort avtale med datterens far i Brande,så nu er det på plass. Har også fri på fredag 4/11 så da trenger jeg bare å be om fri mandag. Og jeg må få noen til at avløse meg i kostalden! Hadde jeg nær glemt. :oops: Så da har alt det praktiske falt på plass. Det er litt besværlig for meg at sende penge/overføre til Danmark,men om det blir nødvendig kan jeg be datterens far gjør det for meg slik at det kommer på plass. Så medstriglere,dere slipper IKKE for meg,jeg har bestemt at dette vil jeg være med på! :mrgreen:
hilsen Ellen, den Danofile norske!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jeg er stadig med (er bare strandet i Stockholm lige nu - har ikke haft internet her i 2 dage!!!! men nu sidder jeg i lufthavnen hvor der heldigvis ER net :D) Atengstedt, vi kører bare sammen på en eller anden måde. Dorte: Skal nok tilmelde 'rigtigt' også, ville bare lige skrive i tråden :)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Undskyld, jeg har ikke fulgt med, men er der nogen der har fundet på nogle aktiviteter andet end Upwords (som jeg føler for at jeg kan sparke røv i)? Ellers vil jeg gerne foreslå stjæle-gave-rafle-leg - naturligvis med strigler. Jeg medbringer gerne gavepapir, så pakkerne kan blive kryptisk og mystifystisk indpakket. Og hvis der er andre pub-quiz-nørder end mig, kunne vi jo afholde en uformel bette gætteleg. Jeg melder mig gerne til at forfatte en righoldig snes spørgsmål af varierende sværhedsgrader. Det vil have den gavnlige effekt at jeg ikke vil kunne deltage, hvad der nok er godt, eftersom jeg er en endog særdeles ringe taber. Mvh Julie
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Sådan en pubquiz lyder da som en god idé, Julie :D Pakkespillet derimod kan virkelig gøre mig ædende arrig, når de andre tager mine - MINE - pakker :evil: Det er vist ikke rigtig lykkedes at finde et stutteri vi kan besøge, så vi må hellere snart se at komme i omdrejninger. Dorte: Hvor mange tilmeldinger har du fået? Er der nogen, der har meldt sig til, uden at skrive i tråden? (Hva', Lone, HVA'!!! :twisted: ) Der ER vel ikke nogen, der har fået kolde fødder???
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Arh, Lone: Pakkespil er da SJOVT!!?? (mindes stadig min tidligere kollega Roug, som altid havde de særeste og mest fantasifuldt indpakkede ting med: en røget makrel, for eksempel - totalt uigenkendelig indpakket som en rulle marcipan!!)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

He he... røget makrel :-) Jeg fik et sæt kunstfærdigt tilvirkede ørevoks-pille-skeer til en julefrokost sidste år. Der var fler på dem! Julie
Post Reply