Så er Blökk (min islænder) blevet aflivet.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Så er Blökk (min islænder) blevet aflivet.

Post by Godzilla »

Det skete torsdag, og jeg var der ikke (er på Sjælland). Hun kunne ikke strøtte på det ene bagben. Dr. Dyr kom og aflivede hende. Det var noget med en sene i knæet, som ikke kunne behandles. Jeg har jo gået og taget mig sammen i månedsvis til at få hende aflivet, men jeg har ikke kunnet. Så det var egentlig en lettelse på denne måde. Men trist er det sgu. :(
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Det var godt for hende. Det var jo det hun skulle og havde brug for. Men man blir sgu trist alligevel. det er så svært med de dyr - er du ked af at du ikke var der?
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

åh, altså: de dyr... Det er så skide svært at skulle sige farvel til dem. hvorfor spiller vi ikke bare skak istedet?
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Post by 99E »

Æv... Det er ikke spor rart... Det var på den anden side måske meget godt - når nu hun ´´alligevel skulle aflives´´. Det sværeste er at træffe beslutningen - synes jeg - indtil videre har jeg ´´været heldig´´ og tilfældet har frataget mig valget fuldstændig.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Åh, nej da :cry: godt det er overstået, men... :cry: :cry: :cry: ...føler med dig. En af dagene må du sætte nogle billeder ind og fortælle hele historien om hende.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

:( Ikke så rart men det bedste, kan jeg lige som forstå !! kan ikke li' den slags, og har det selv hængende over hovedet, derfor bliver jeg dobbelt ked af det når jeg høre om aflivning, men der er jo situationer hvor det er nødvendigt ! Men det er lige kedeligt hver gang.... :cry:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Ja, det er hårdt. Jeg havde lige fået aflivet min kat også. :cry: Men jeg er glad for at beslutningen blev taget for mig. Det er svært at beslutte at et dyr skal dø, hvis det ikke har smerter el.lign. Jeg er egentlig glad for at jeg ikke var der. Jeg har jo gået og sagt farvel til hende, mentalt, i nogen tid. Forkælet hende lidt. Kun lavet hyggelige ting med hende, som at gå ture hvor hun fik lov at græsse mens jeg snakkede og kælede med hende osv. Så selve aflivningen er jeg glad for at have været foruden.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply