I dag Kommer Cantos SS helt hjem !!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

I dag Kommer Cantos SS helt hjem !!

Post by Jeanie »

Endelig lørdag !! Da vi var ved Onsdag i denne uge troede jeg aldrig det ville blive weekend, da Torsdag og Fredag var to dage der var overtegnet i kalenderen, men endlig er det blevet weekend, og jeg kan få tid til at hente Cantos SS hjem, helt hjem... :D Vi skal gå, så jeg håber at han ikke bliver for bange for alt det nye, men jeg har på fornemmelsen, at det bare kommer til at gå fint, så den fornemmelse skal jeg så have med mig, når vi begiver os ud på turen !! Det er jo et helt nyt sted, og jeg er altid en anelse nervøs, når jeg skal gå med heste ude i trafikken... :? Men jeg glæder mig til ikke at skulle fodre to forskellige steder hver morgen og aften, så det letter da arbejdsbyrden !!... Og det bliver da lidt spændene, at skulle lukke ham ind til Nonae, Apollo og Evita Oak. [img:986c6ea24d]http://i15.photobucket.com/albums/a396/Kondanizza/9e45240e.jpg[/img:986c6ea24d] Så kan han jo vise dem lidt araber opvisning !!.... :D
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Hvor er han dog smuk :shock: med vom og det hele... :D Held og lykke med pensionæren - og hjemturen.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply