Inde i mit skind

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Inde i mit skind

Post by Lone »

Jeg kan ikke være inden i mit skind. Jeg vil ud. Det klør og kradser - skindet er for snævert. Argh - inde i mit skind er al det jeg burde gøre og al det jeg ville gøre og al det jeg må gøre. Jeg er træt af at være spærret inde sammen med det - jeg vil ha et rent skind, hvori der kun er det jeg gerne vil gøre. Jeg vil genstartes. Jeg vil aflægge al det der: du bør, skal og må - Nogle andre må overtage det. Nogen frivillige? Jeg gider ikke mere - jeg gider ikke al det jeg skal og al det jeg er god til og al det jeg påtager mig. Og al det jeg ikke får gjort. Jeg vil - gå tur i skoven med hunden ride i skoven med hesten læse flere bøger spise mad og drikke vin arbejde lidt med striglers hjemmeside Jeg gider sådan set ikke andet. Hvem vil have et ansvarsfuld, velbetalt job? Hvem vil have projekter der lurer om hjørnet - hvem vil have en indberetning til Told og Skat og en regningsbetaling? Hvem vil have mit skind - så jeg kan få et nyt?
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Ja, jeg vil også gerne have et nyt skind, men jeg vil ikke have dit :( Det er jo næsten magen til mit (omend nok nogle numre mindre :oops: ). Skulle du få fat i det skind, du ønsker dig, må du gerne skaffe et ekstra til mig magen til (bare nogle numre større) :P Jeg er FÆRDIG... :( Det er ridevejr, og jeg burde virkelig se at komme i gang med at ride Skipper, men...jeg har kun lyst til at lægge mig til at sove... :roll:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Oh- stakkels os - men der er nu nok nogle ting du kan i dit skind som er mig forundt :oops: Det er skind-bytte-dag!!! Lonerne har gode skind - vi skal bare ha nogle små ydmyge nogen i bytte!!!
Lone

Post by Lone »

Nå, men vi må trøste os med det der kollektiv, når vi er blevet gamle - heste og hav og vin - og bøger og spil jeg kan vinde og søde hunde man kan klø og kysse lige ovenover snuden - og måske et æsel - .... og dine cocktails kan du selv blande....... Hvor er det nu det skal være? Sikker på, at der er andre strigler der gerne vil være med......
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Nu skal du bare se, hvor vi slår os ned - stedet ligger på Fyn ikke så langt fra Broholm og Jytte H's datters hest gik på sommergræs der: [img:bf532aa449]http://i14.photobucket.com/albums/a310/LoneBeck/strtktidyl3.jpg[/img:bf532aa449] [img:bf532aa449]http://i14.photobucket.com/albums/a310/LoneBeck/strtktidyl2.jpg[/img:bf532aa449] Er det ikke lige til at blive poet af? :P
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Jooooeeeh,man kan jo blive helt Cohen´sk...eller Frank Jæger´sk.... Der er så smukt ved Broholm! Kan du ikke lige lægge billet ind? Kan vi ikke blive førtidspensionerede -psykisk ude af stand til at arbejde?
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Det kan vi sikkert, men jeg tvivler på at vi kan købe stedet, hvis vi er på førtidspension :( Jeg er bange for at vi skal knokle os ihjel, hvis vi skal skrabe penge nok sammen :roll: Ellers skal vi vinde i Lotto, og jeg vinder bare ALDRIG noget - til dels vel sagtens fordi jeg ikke kunne drømme om at investere mine surt tjente penge i lottokuponer :idea:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

jeg tvivler nu også på at Trine vil sælge gården til jer !! og hvis hun vil så får i altså Pelle og Alerik med det er DERES fold nå og også Alerik som er med på lones billede. og husk der er DIREKTE adgang til skoven :lol: Ikke ret langt til stranden... og Lone hvor pokker er Pelle blevet af ?
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Alerik var et stort lokum, men Pelle er sød - ham ta'r vi med :D Hvorfor han ikke optræder på billedet ved jeg ikke - mon ikke bare han gemmer sig bag oldenborgeren? :roll: eller også var Pernille ved at indhylle ham i en sky af det dér insektstads... Jeg var i hvert fald så bjergtaget af stedet, at jeg bare for rundt og tog billeder og savlede. Jeg havde helt undtagelsesvist ikke øje for hestene 8) Er du sindsyyyyyyyyyyg, hvor er det sted skønt - ja, og med vidunderlige ridestier i plantagen - såååååååk. hvorfor bor jeg ikke sådan et sted? :(
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply