Ynk ønskes

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Ynk ønskes

Post by Dorte Hansen »

Jeg skal til lægen idag! Jeg har fået ondt over nyrerne(avavavav) Jeg har haft det for 20 år siden, og dengang fik jeg bare smertestillende, og måtte ikke drikke i 3 mdr... :( Tænk hvis det er det samme :cry: Så må jeg ikke drikke til strigletræffet. :x Hov, det kunne jo være en fordel, så kan det være jeg kan tæve jer i upwords :twisted:
Lone

Post by Lone »

Nårh - det er synd!! :P :P Jeg har osse ondt af mig - udover ryggen og hesten, der er dum og dyrlægen der kommer imorgen og sikkert vil koste en formue, så fik jeg i går aftes at vide, at nogen havde agtalt et møde med mig kl.8:15 idag - men det havde man lige glemt at sige.... Grrrrrr!!!!!! :twisted: :evil: Men det er jo bekymrende med ikke-drikkeriet, tænk hvis du vandt i Upwords!!!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Nåååååårhhhhhh :cry: Hvor ER det synd for din Dorte!!! Håber det ikke er noget alvorligt!! (og med alvorligt menes også noget der forhindrer dig i at drikke til strigletræffet!) Stakkel!! Og LoneSchannon! Stakkels stakkels dig - tænk at nogen arrangerer MORGENmøder for dig! :shock: Dybt urimeligt - du har ret til at slå dem :twisted: Jeg har ondt af jer :cry: Og af mig selv :cry: :cry: :cry: Lider nemlig af pms og en travl kæreste - yderst dårlig kombination, for så sidder jeg jo bare her og har ondt af mig selv helt alene :cry: :cry: Hvor er vi ynkelige allesammen :mrgreen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

jeg vil OSSE ynkes: Jeg har siden kl 13.30 i eftermiddags løftet ikke mindre end 4800 kilo. (og nej: der er IKKE et nul for meget) Inden da, har jeg i tre stive timer skrællet jord af skråninger i osteskivetynde flager med en fladbundet skovl, fordi en åndssvag men højt-anset (dog ikke af mig) landskabsarkitekt har slået tre streger forkert på en tegning - og først opdaget det EFTER vi havde anlagt benævnte skrænt efter hans forskrifter, samt planeret og tromlet den. - og nu skulle den så laves om, fordi den så dybt åndssvag ud i den lille have. (hvilket vi for længst havde opdaget, men bare troede var et udslag af momentant vanvid og/eller stor landskabskunst som vi stakkels planteskolegartnere bare ikke kunne se lyset i) Så nu er jeg træææt, sur og har fået blærebetændelse af at kravle rundt på skråninger dagen igennem: først med en skovl (på grund af en ditto) og siden med 150 m2 rullegræs)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Ej, I har det så godt, og I ved det ikke engang selv. Det lyder spilme fint med alle de eksotiske dårligdomme og landskabsarkitekter... her i huset har vi skam ikke råd til PMS... ha... og en skovl... hå hå, jeg må le. Hvem der kunne få fat i en skovl. Der er sgu nogen, der kan. Skal jeg flytte jord i haven, sker det med de bare næver og min mand bruger gebisset, for han har ingen arme. Ja altså hvis vi havde en have - det er jo altså ikke alle der har sådan en, men det tænker I jo nok ikke på når I ligger der på knæene og flyder som om verden var en stor legeplads. Tja, der vil vel altid være utaknemmelige skarn i verden, der ikke forstår at sætte pris på at de overhovedet kan få besøg af en dyr læge. Når min hest er syg, er det Carsten fra Annisse Plæneklipperservice, der kommer ud og klistrer plaster på. Hvis man altså kan få plaster den uge i Tulstrup Brugforening. Ellers må hullet svejses, så der stinker af brændt hår i hele det blikskur, vi bruger som stald. Ja hestene skal jo have det godt. Hvem der bare havde et blikskur at bo i. Vi bor i Pia Kjærsgårds gamle natpotte og vores dyne er 1 1/2 x 2 meter hønsenet fra Harald Nyborg. Men det er I jo nok ligeglade med.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

JulieT: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Pia Kjærsgårds gamle natpotte!??! Julie - du er tosset! 8) *griner så meget at jeg nu IGEN kan rende ud og tisse glasskår* Hrmpf!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Oho... jeg må straks gense 'The Four Yorkshiremen'... den opdaterede version med Eddie Izzard ... 'There were twentyfour of us living in t'Happy Meal box in t'middle of t'motorway'... He he... :-D Julie
Post Reply