Telepatiske heste

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Telepatiske heste

Post by Lone »

Har I læst foredraget - og hvad mener I om det? Kan man, tror I, opnå en sjælelig forbindelse til sin hest/andre heste? Har I prøvet det - selv, eller har I haft nogen ude til jeres hest, der har kunnet kommunikere med denne? Jeg har meget svært ved at mene, at man kan kommunikere hele sætninger, fortællinger osv mellem hest og menneske. Jeg mener godt, at man kan have en føling med dyrene, men om det betyder at man har en sjælelig kontakt ved jeg ikke helt. Måske betyder det bare at man er en opmærksom ejer. Er det virkeligt - eller er det opspind? Det er jo rimelig populært, så nogen har vel prøvet det - men sjovt nok kender jeg ingen, der har haft nogen til at arbejde med hesten på den måde. Man kunne jo prøve det, men det er vel ikke helt fair at prøve det for at teste nogen, så er man jo ikke særlig åben overfor det der evt. foregår.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Jeg er ikke troende, med hensyn til at ´´tale´´ med mine dyr! Dog har jeg oplevet (flere gange), at have tilkaldt dyrlæge, som ikke umidelbart mente min pony fejlede noget..... De første 2 gange, kørte han igen, og blev tilkaldt senere igen, og måtte medgive at hesten var syg...... Når jeg herefter, påstod mine dyr var syge, troede han mig, for jeg havde hver gang ret! Han kaldte det at mine dyr telepaterede til mig, og jeg kalder det at kunne se de allerførste små signaler! Måske har han ret, men jeg tror det ikke. Jeg er sikker på at det var fordi, jeg brugte meget tid med mine dyr. Også på bare at iagttage dem. Derfor ser man det nok hurtigere.... Jeg har samme ´´evne´´ med børnene. Har ofte slæbt dem til lægen, uden han har fundet hvad der er galt, før 1-2 dage senere...... Efter min mening, er det fordi jeg bruger meget tid (går jo hjemme) på dyr og børn, og derfor er jeg nok tunet godt ind.... Men hvem ved, måske har jeg telepatisk forbindelse med dem.
Post Reply