strigler eller sex?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

strigler eller sex?

Post by Lone Beck »

Altså, det her er jo lidt pinligt, men det er sørme gået op for mig at jeg vist stort set ikke har fået ´´noget´´, siden vi startede strigler... :oops: Jeg har lissom været så optaget af det her, at jeg fuldstændig har glemt mine ægteskabelige forpligtelser, er jeg bange for :? Manden min ER da også begyndt at komme med hentydninger. Men han er i mellemtiden blevet så bidt af at løse sudoku-opgaver, at han OGSÅ har glemt SINE ægteskabelige forpligtelser. :evil: Hvordan går det for jer? Kan I få det hele til at gå op i en højere enhed? Eller kan I også blive så optaget af noget andet, at I helt glemmer ´´det´´?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Sex.... Hvad er det nu det er???? :roll:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

Sex,Sudoku og Strigler. Tja, det kunne jo lyde spændende. Lidt som en orientalsk variant.....men det er det så helt åbenbart ikke.... :P :?: Af disse tre kan de to jo måske være lidt svære at tale om. Den ene fordi man kan være træt after en hård dag - man går i seng - falder i søvn og glemmer ganske det mere spændende, som skulle være det man gør for sig selv. 8) Det der kunne være krydderiet på en træls hverdag. :P For nogen endda det der binder parret sammen - giver trøst, sammenhold, en form for kærlighed. :shock: Det kan man jo ikke få for meget af. :D Og så er det sgu forbandet når manden har hugget ens Sudoku-opgave, som man selv har knoklet med i flere dage :twisted: Så er der ikke megen kærlighed, varme og sammenhold tilbage Det er jo skilsmissegrund!!! :evil: :evil: Og strigler - ja, det når man i arbejdstiden - det kan man jo ikke tale med nogen om, det er jo pinligt.... :evil: Og var der andet du ville vide? :idea:
Lone

Post by Lone »

Ha, Ha Lone - enten er du den eneste i hele verden, der har det sådan -eller osse aner de andre ikke hvad du snakker om!! Hvordan føles det at være en OUTSIDER?!! Meeen, sådan har jeg det slet ikke - jo mere - jo mere energi får jeg! Pludselig kan man nøjes med mindre søvn - og man får måske endda en større effektivitet når man arbejder. Men man kan godt ´´glemme det´´ - og det er rigtig dumt! Men det betyder vist for kvinder, at de af deres egne skumle grunde BESLUTTER, at der skal være lukket for tilnærmelser. Jeg har nu aldrig mødt en mand, der glemte det? Og så er det jo sådan, at man kan bilde sig ALT ind - især hvis man er af hunkøn - fx at det der ikke skal finde sted, at det skal vente - og måske har man så trænet manden til lydhørhed? Nå, men der er ikke en kanindræber i os alle - men der kan sagtens gemem sig et vilddyr alligevel (he,he) :P :P
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Man er vist rigtigt oppe at køre, hva' ? :lol: Æhm, vi er (også!) kommet ud af dødvandet igen :oops: I øvrigt hører jeg ikke til dem, der straffer manden på den måde (det er da også for nemt :twisted: ). Den længste pause vi tidligere har holdt, var på 14 dage i forbindelse med en abort :roll: Jeg kommer til at tænke på dengang jeg fik vores første ved kejsersnit. Inden jeg skulle udskrives, kom der en sygeplejerske for at svare på de spørgsmål jeg måtte have om dit og dat, og jeg spurgte naturligvis straks, hvornår jeg måtte ride igen. ´´Det må du så snart du har lyst´´, sagde hun. ´´Fedt!´´, svarede jeg glædesstrålende. Så snakkede vi videre om løst og fast, og til sidst tog jeg mod til mig og spurgte, hvornår jeg så måtte dyrke s*x igen. ´´Jamen, jeg troede da det var dét, du spurgte om, til at starte med´´, sagde sygeplejersken :oops:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

[quote:f04ce09b5e]I øvrigt hører jeg ikke til dem, der straffer manden på den måde[/quote:f04ce09b5e] Nej, nej - det er meget mere effektiv at snakke ham ihjel - ELLER bare rydde op i hans bunker! :shock: Oppe at køre - næææh, jeg er bare topfuld af energi - blank pels, våd snude og skinnende øjne - :P :P He, he - sikke en dum sygeplejerske! Somom man ikke spørger om det vigtigste først....... Uf, jeg havde en samtale med sådan en vammel læge - som så helt munter ud, da jeg stillede det samme spørgsmål.........
Post Reply