Så går turen til Thorsø

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

Så går turen til Thorsø

Post by Jeanie »

Så er dagen kommet, hvor Kondanizza T Trick og Daisy Trick alias Madammen, drager afsted for at genoptage trænings arbejdet. Om knap tre timer kommer transporten, og jeg har været ved at pakke dækner, seler, foder m.m. for de skal jo have lidt bagage med... :( og jeg har gået og småpevet lidt, og har det bare så træls med igen at skulle undvære dem, men for fanden det er jo det de er lavet til , det de skal ud i..men alligevel, er jeg den helt STORE pyldremor hvergang... :cry: Jeg har allerede ringet til træneren 2 gange idag, skal jo lige vide det ene og det andet...men det tager han sgu meget pænt.....han kender mig efterhånden .... :oops: De skal bo og opstaldes i Thorsø 40 km fra Århus, men med tilknytning til Århusbanen, så der vil blive rig mulighed for Fru. Hansen, til at kunne se dem træne engang imellem, og dagen for det første Prøveløb.....tjaa den kommer jo også, så der skal jeg bruge en og gemme mig bagved, så der regner jeg med Fru. Hansen.....eller hva' fru. Hansen.. :roll: Jeg er bare nede under gulvbrædderne lige nu, men det hjælper jo for pokker ikke noget, de er for dyre i drift til bare at gå og se pæne ud...der er jo heste for mange penge... :roll: ...men min egoisme er ved at overtage, så det er nu eller aldrig !! Jeg er nød til at kunne undvære dem , og så besøge dem så ofte som muligt.... :roll: Jeg vil pakke færdig, og tage dem ind , så de kan blive striglet og komme til at ligne millioner inden de rejser...... :cry: .....men jeg kører selvfølgelig med op og aflevere dem...uden mig går det ikke.. :wink: Nå men i skal ikke hører på mit piveri...jeg går ud og piver !!!!!!.... :(
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jo jo Jeanie - du siger bare til så skal jeg nok møde op på travbanen - og jeg har jo ikke 72 cm talje, så du kan snildt gemme dig bag mig :mrgreen: Hvis du får det bare tilnærmelsesvis som jeg gør når datteren rider løb, så kan jeg godt forstå du har brug for moralsk opbakning og støtte... jeg er ved at sk... grønne grise hver gang hun skal ride :mrgreen: Held og lykke med dem - det skal nu nok gå :) Glæder mig iøvrigt helt til en tur på travbanen - det er længe siden...
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

THORSØ!??! 40 km fra Århus!??! Sig mig taler vi om 8881 Thorsø?? Så BOR jeg jo kun 5 km derfra!?!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Jeanie

Post by Jeanie »

Ja vi taler om 8881 Thorsø !! Atengstedt :D .... :D Jamen det er da hyggeligt at du nu har fået fine naboer... :D De har skam allerede været ude og afprøve træningsbanen, og det ser ud til at den er ok...dog skulle Madammen nu vise sig fra den side vi HELST IKKE ser... :? ....men det er noget der skal arbejdes med, var beskeden fra træner !!! - Pyha...alle mistanker om vinskhed er nu lagt på hylden...det er heldigvis ikke det det handler om... :) ...så nu kan vi vel komme vidre...endelig !! Kondanizza tog det hele i stiv arm, hun gik med åbenhovedlag for første gang, og uden tjeck.... :D ...og det gik sgu da bare perfekt...lige til et 13 tal.... :D Sådan skal det være !!!!!! Er møgtræt, og skal i seng...har møde på Fyens væddeløbsbane imorgen, og derefter går turen til Herskind op til Lønborg....og så er det hjemover, for imorgen aften gir jeg den lige lidt GAS...meget GAS....for da står menuen på [b:2608810f16]DAD[/b:2608810f16] i forum i Horsens !!!!! :D :D Så ska' den sgu ikke ha' for lidt...måske skulle man stage dive og flippe helt langhårret åndsvag.. 8) ..det trænger jeg til....... :P
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Jamen??! HVOR i Thorsø er det??! Nu har jeg kun boet i området i 9 år..ti til november....og jeg har da ALDRIG vidst, at der var en trænings-travbane i nærheden??! (og det er jo IKKE ligefrem, fordi Thorsø er en metropol...Medmindre man sammenligner med Borridsø, hvor JEG bor)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Jeanie

Post by Jeanie »

Det er på Snuhøjvej ved en amatør !! Syshhhhh... 8) ...det er ikke velset at have heste i amatør træning...så her hedder det ´´pension´´... 8) Men jo der findes en del travfolk i jeres område !!!!!!!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Nååååh - så ved jeg jo ALLIGEVEL hvor det er. Jeg HAR nemlig ofte set travhestene gå på foldene - men jeg var ikke klar over, at de ligefrem havde en træningsbane også!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply