Så tog jeg mig endelig sammen...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Så tog jeg mig endelig sammen...

Post by annetteB »

..og fik Sanne hjulpet herfra.

Igår var IKKE en god dag at dø, så jeg aftalte med dyrlægen, at vi udsatte afrejsen til idag.

De, der vil læse mere kan klikke ind HER:[url]http://www.heste-nettet.dk/forum/25/403130/403130/[/url]

(Piiiv, hvor er det TRÆLS med de dyr: HVORFOR kan de ikke bare leve lige så længe som os....Overvejer Koi-karper. De kan blive 70 år gamle - og så bliver det DERES problem at få MIG aflivet og afhentet af DAKA!)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Jeanie

Post by Jeanie »

Det fik du jo gjort pænt, værdigt og ordenligt ! Et stort skridt der er svært at tage, men nok en lettelse når det er overstået.

Det kunne ikke have været gjort anderledes godt .

Venligst Jeanie
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

tak skal du have Jeanie.

Det eneste jeg fortryder er reelt, at det ikke blev gjort sidst på sommeren, imens hun stadig var blank og smuk - istedet for at hun lige akkurat SKULLE komme til at se afpillet ud inden jeg fik samlet mig samen til at handle.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Jeanie

Post by Jeanie »

Der er jo intet at fortryde Anette, du har sikkert elsket hesten, som vi andre elsker vores, blot har du trukket tiden lidt ud, men se på at hun jo trods alt har haft det ok, og at du fik flere dejlige timer med hende !!

Men uanset , om hun havde været blank og fin, eller nusset og afpillet, så er der altid en lille grund at finde til fortrydelse, nemlig at man nu ikke længere er sammen , men adskilt...det er det værste !

Tro mig, billedet af hende som glad og fin, blank og dejlig vil altid stå tydeligst !

Jeanie
Heidi uden indlogg

Post by Heidi uden indlogg »

Det er aldrig sjovt at skulle af med sine dyr, de er en del af familien og man har en masse følelser i klemme..

Det nytter ikke noget at have dårlig samvittighed over man ikke fik det gjort noget før...... Tænk istedet på alle de år i har haft sammen.

Jeg var turen igennem med en 3 års for ca. 5 år siden og var parat til at sælge alle de andre heste, samt både hund og katte... for [b:237b5d8b19]aldrig [/b:237b5d8b19]ville jeg have det sådan igen... Sidder med stadig med hestene, ny hund men har i mellemtiden måtte sige farvel til vores golden samt husets herskere, 2 ældre siamesere...

Lige gyldig hvor hårdt det er, så er der altid mange flere glæder ved at have dyrene end der er sorger...

Husk Sanne [img:237b5d8b19]http://www.clicksmilies.com/s0105/engel/angel-smiley-016.gif[/img:237b5d8b19] med glæde, det er jeg sikker på hun fortjener
Guest

Post by Guest »

Jeg synes det samme som alle de andre: Det kunne ikke være gjort bedre eller mere ordentligt. Tænk hvis alle gamle, livstrætte væsener kunne komme afsted på den måde.

Mvh

Julie
Post Reply