Neeej hvor har jeg det PRAGTFULDT lige nu

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

Neeej hvor har jeg det PRAGTFULDT lige nu

Post by Jeanie »

Ja jeg har.... :D ...og så kan det godt være at nogen vil sidde og ryste på hovedet af mig, som er en godt gift kvinde, der ter sig som en teenager... :x MEN det er jeg da ligeglad med for JEG ER SÅ GLAD !!!!!! Ham den der meget før omtalte PETER fra Sverige, har fødselsdag idag, og jeg ville lige ringe og sige til Lykke..og et stykke inde i samtalen siger han ; Jeg er i Danmark nu !!!!...... :D :D :D :D :D ....HVOR, med hvem kan vi ses, hvor skal vi mødes ?????????..... :D Og vi skal mødes kl 15 ....men kun i en halv time.... :( han kan lige nå at se til Cantos og Nonae, og så skal han vidre... :( ..ingen fødselsdag kaffe eller hygge snak.....MEN JEG SER HAM og kan give ham en KÆMPE KRAMMER..... :D ...Jeg har ikke set ham i næsten et år...uhhhh hvor er det dejligt at han er ´´hjemme´´.... :D Han er bare den bedste ven og så er det strengt at skulle undvære...og nej det er ikke forelskelse, men vi har været venner siden vi var børn, og har aldrig skændes eller på anden vis været uenige... :D ..... Traller glad afsted til mit lille ´´stævnemøde´´......... :D :D :D :D :D
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Så må du da hilse mange gange fra striglerne og ønske tillykke med dagen :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply