Mad til strigletræf

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Post by Lone »

Jo, det lyder som ok underholdning - Sig noget dumt - er du synsk - har du set mig, når jeg bliver rigtig påståelig og stædig?! Har nogen sladret?!!!! Men ja - det går skam nok - bamsen kan vel osse lære at recitere Halfdan?! Skal vi noget søndag?
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Om vi skal noget søndag, afhænger vel af, hvor travlt folk har med at komme hjem. Men vi KAN vel godt lægge en ting ind i programmet søndag formiddag, for dem, der IKKE har så travlt?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Jeg er med på Halfdan!!!!! (Ane lagde anemoner.............) Ribe er altså 58 km. væk..... Hvad med islænder og DV? Så er menuen vel på plads? Jeg giver gerne stegen, og sørger for at handle hvad der handles skal! Men Atengstedt, må gi en opskrift på mudslide, eller lave den! Hvad med mødetidspunkt? Lørdag kl. ? Skal vi ha en let og hurtig bid, og så køre på oplevelse? Dernæst hjem, og spille, drikke, kokkerere og hygge? Hvad med søndag? Morgenmad ? Hvad? Middag? Hvad? Og afsked når folk vil hjem......... Jeg glæææææder mig som et lille barn, før jule-aften!!! PS: Lone B, du tar Pink floyd med! Loneschannon du tar Leonard med, og Upwords!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Øv øv øv øv - Hvorfor skal jeg arbejde den weekend :( Jeg får helt lyst til at lave opstyltet med til jer. forretter: Den billige: Syltede agurker men creme fraiche og honning (den smager altså godt) Den klassiske: Tomat/mozzarella Den frække: Vandmelon med wasabiflødeost, avocado og rejer. Den populære: Rejecocktail (heja 1980) Den gode: Lime og appelsinmarineret laks. Den fantastiske: Dampede blåmuslinger Den blide: Blinis med kaviar, rødløg og creme fraiche Den asiatiske: Kyllingespyd med peanutdressing Den varme: Jordskoksuppe
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Mudslide - det er da en drink, eller er det bare mig der generelt drikke for meget???
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

[quote:5bfba767a7]Hvad med islænder og DV? Så er menuen vel på plads? [/quote:5bfba767a7] Øhm, jeg vil jo nødigt lyde ligeså kræsen som jeg er, men jeg spiser altså heller ikke hest... :oops: Men jeg vil gerne SE på islændere og dv'er :P Og jeg skal nok medbringe Pink Floyd... 8)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

Nu er det så lige jeg gerne vil vide, hvilken underholdnings værdi det har, at drikke mig fuld.... :shock: .... :roll: ....hvis det er fordi jeg synger når jeg bliver selskabelig overrislet....jamen så er mit forslag LAD ENDELIG VÆRE.... :shock: - det lyyyyyyyder Rææææææædsels fuldt.... Og så kan jeg da lige i samme indsparke en note til Lone Beck...du skal sgu stå ualmindeligt tidligt op, hvis du skal drikke mig fuld.... 8) ...men vi kan da tage et lille shot race..... :wink:
Lone

Post by Lone »

OSE!!! Hvordan kan du nænne det?! Her sidder man med leverpostej og knækbrød - og så kører du frem med alle de lækkerier!!! Suk..... hvor var det nu du lavede mad?
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Café AVSS på Ravnsborggade. Dagens ret: Stegt flæsk med persilleSOVS, nam nam - total retrohimmel :-)
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Mudslide KUNNE muligvis også være en drink?? Der er jo MANGE slags mudder man kan komme for skade at glide rundt i! :mrgreen: Kageversionen skal undertegnede imidlertid nok medbringe...hvis ingen kan lide den, så får den en tur i fryseren til søndag morgen - og så får vi Mudslide-is til morgenkaffen! :idea: Ose: det lyder søreme godt. Jeg ser for mig sådan en hel perlerække af små lækre guffere ala Ose, som man bare Må smage på..to gange...hvorefter alle er for mætte til overhovedet at TALE om hovedretter! Kan du ikke få akut blindtarmsbetændelse den dag...så KAN man jo ikke møde på arbejde?? (NEJ! Dét sagde jeg ikke! Jeg som ALDRIG selv pjækker!! :shock: )
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply