Mad til strigletræf

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Aktut blindtarmsbetændelse... Er det ikke nemmere at falde af hesten om fredagen? Man kan hurtigt forvride et håndled og det er dæleme svært at lave tapas med 1 hånd :-) Herefter kan jeg komme til strigletræf med sort samvittighed, blive fuld og bitter og gå tidligt i seng :-) Tænk at ens forældre har opdraget en til at være et menneske der, lytter til sin samvittighed, ptøj til dem :shock: Jeg ville ellers gerne gå i total ungdom og blaffe til sønderjylland, det er for sjovt at blaffe, man møder mange, øhmmmm, forskellige mennesker :oops: Der er nok ikke andet for, end at i må komme ind og spise på ´´min´´ café, når i er på københavnertur (lokke lokke), så kan i samtidig klage over at der ikke ligger et eksemplar af Equipage på bladhylden - tro det eller ej, jeg blev nedstemt af cheferne, da jeg ville have hestelekture på bladhylden :shock: Er der nogle der vil skrive under på at vi hestefolk også bør have noget at læse, når vi besøger byens caféer?
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Mudslide, by the way: [img:4b536afdce]http://www.sixthseal.com/images/tgif_mudslide.jpg[/img:4b536afdce] En skønsom blanding af Kahlua, vodka, Baileys Irish Cream og vanilleis :-)
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Uff! Mon ikke EEN af den slags rækker for en hel aften??! Det er en af de drinks, som i virkeligheden er forklædte desserter! :lol: Jeg synes det lyder som en fremragende ide med et cafébesøg: jeg har ikke været på cafe i 13 ÅR og ved dårligt hvordan man gebærder sig sådan et sted!??! (vil du love mig, at jeg ikke bliver arresteret for at udvise usmart påklædning og uncool opførsel?? :oops: ) Ose: du opfordrer jo til at være vært for NÆSTE strigleudflugt! :idea:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

atengstedt: På café Avss er der ingen dresscode, ej heller en opskrift på opførsel :-) Du og alle i andre er altid velkomne, på tværs af egn, mening, udseende og smag :-) Dog ser jeg helst, at man IKKE medbringer Louise Frevert, Pia Kærsgård eller Jonni Hansen som ledsager :evil: Strigletræf i Købenavn/Nørrebro - jo, det kunne være sjovt. Så synes jeg vi skal gå til punkkoncert i ungdomshuset :mrgreen: Vi kan lave en guided tour-de-nørrebro, historiske steder fortalt af ´´neger´´ :-) Vi har jo så meget at byde på, her i latinerkvarteret og omegn :-)
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

´´Dog ser jeg helst, at man IKKE medbringer Louise Frevert, Pia Kærsgård eller Jonni Hansen som ledsager´´ Nu vil jeg også hellere dø af grin end vise mig i dét selskab - så dér løber jeg ingen risiko. :mrgreen: Er dog stadig LIDT bange for at få en alvorlig bøde af smagspolitiet? :wink:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Jamen atengstedt, det er intet problem, smagspolitiet kommer slet ikke på Nørrebro, her har vi kun salatfade med kampklædt politi :-) Går det helt helt galt, så sætter vi dig bare ved siden af vores stamgæst Biiiip, han læner sig seriøst op af et downsyndrom, så vil du ligne en supermodel og lyde som Norman Einstein (se indlægget fantastiske citater) :lol:
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Kunne køkkenholdet ikke forsøge at regne på, hvad det her kommer til at koste? Vedtager vi, at vi selv medbringer drikkevarer og knas? Og hvad med rejsetudgifterne? Vi skal vel til at have lidt styr på det hele, så der kan købes ind osv.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply