Mad til strigletræf

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Hvis vi ikek skal have dessert...så medbringer jeg i hvertfald en KAGE!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jeg stemmer også for hovedret + dessert hvis der kun skal være to retter. Tror altså også at forretten er den sværeste at blive enige om - jeg KAN faktisk ikke komme i tanke om en forret uden enten fisk eller skaldyr (er ret fantasiløs på det område :oops: )
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

Revne jordskogger - er det ikke en værdig forret? Jeg synes det ville være mægtig rart om vi nu nedsatte et madhold, bestående af de der gerne vil lave mad og som har holdninger til hvad det skal være. Jeg kan sagtens spise svinekød - jeg kan endda godt lide det - jeg er bare helst fri for at spise det, eftersom jeg er begyndt at anse det for at være meget lidt sundt - men jeg har ikke noget problem med at spise det engang imellem. Og så synes jeg vi skal lave et mere færdigt program. Jeg vil gerne undersøge hvad vi kan se - og lave aftaler - skal jeg gøre det - og hvem vil hjælpe med det? Skal Dorte købe ind og vi andre betale? Og køber hun så alt ind, eller skal vi medbringe noget? Morgenmad? Skal vi osse se på noget søndag? Vi er øjensynlig 11 nu - men der kan stadig sagtens være flere med.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Der er følgende stævner i sønderjylland første weekend i november: 05-11-05 Sønderjyllands Amt Springning Pony Revsø Og Omegns Rideklub ´´Ring & Rid´´ Distriktsstævne (C) 05-11-05 Sønderjyllands Amt Springning Hest Sønderborg Rideklub Distriktsstævne (C) 06-11-05 Sønderjyllands Amt Dressur Hest Revsø Og Omegns Rideklub ´´Ring & Rid´´ Distriktsstævne (C)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Jeg melder mig på madhold. Jeg stemmer for flæskesteg og mudslide.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

MENU. Forret: tartelet, med enten høns i asparges eller andet! Hovedret: Flæskesteg med sovs og kartofler. Dertil: rødkål, brune kartofler og gammeldaws hvidkål! (og surt=½ æbler med det røde stads inden i) Dessert: vi er alligevel for mætte! Aftenkaffe: mudslide!!!!!!! Natmad/sen hygge/ bare fordi: rester, kage og slik/chips... Hvordan lyder det????????? Dertil en masse øl, vin og snaps.
Lone

Post by Lone »

Det lyder godt Dorte - og kan du så ikke lige finde ud af flg.: Madhold - hvem og hvordan Indkøb - hvem og hvordan Jeg vil regne med at Lone og jeg finder ud af hvad vi skal se - efter Lones sidste indlæg, ikke, Lone?! Og så kan vi vel iøvrigt lave en underholdningsgruppe - med et par stykker mere?
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

jo, gerne. :D Jeg tror altså også der findes et frederiskborgstutteri i Ribe - var det ikke noget :D Der må sgu også være både dv'er og oldenborgere i rigt mål.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Og underholdningen: Jamen, drikker vi ikke bare Jeanie fuld? :shock: Vi har jo også atengstedt, så vi behøver vel ikke mere? :D Skulle de to - mod forventning - gå døde i løbet af aftenen, siger vi bare noget dumt - så kører du garanteret derudaf resten af natten. :P Der skal jo også være tid til at synge, danse, recitere halfdan, lære bamsen dansk osv.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Jo, hvis vi kan finde et frederiskborg-stutteri, så vil jeg mægtig gerne se det - hvordan ser de ud? Men ellers kunne det være rigtig spændende at se nogle Frederiksborgere - og som du sir evt. oldenborgere - det vil jeg mægtig gerne. Og islænderne......
Post Reply