Tilmeldingstråd til strigletræf

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Tilmeldingstråd til strigletræf

Post by Lone »

Meld jer til her! Strigletræffet er første week-end i november, hos Dorte Hansen i Arnitlund, 6500. Præcist program følger - tider osv. Udgifter til mad osv deles. Egne drikkevarer medbringes. Øl kan købes af Dorte? Vi mødes Lørdag eftermiddag. Vi skal se et Hannoveraner stutteri Vi skal se et Islænderstutteri. Vi skal spise middag sammen - Britta, Dorte, Anja vil gerne lave mad - vi andre går til hånde, dækker bord osv. Vi skal hygge , snakke, drikke vin, øl, snaps, sodavand og grøn te! Spil kan spilles mens der laves mad - ellers er det asocialt? Vil vi have underholdning: små lege ved bordet? sange? andet? Vi overnatter. Elsoma og Jeanie overnatter i egne biler. Vi spiser morgenmad sammen søndag. Meld jer til!!!! [b:eb769ad82e]Tilmeldte - redigeres undervejs[/b:eb769ad82e] Dorte Hansen LoneSchannon Lone Beck HHansen Jeanie JulieT Daisy (Gunilla) Stratego (Britta) Elsoma Atengstedt OX-Arabere - [b:eb769ad82e]hvis navn jeg stadig ikke kender...... [/b:eb769ad82e]:twisted: Resten skal lige melde ud om I er sikre. Og flere er velkomne!
Jeanie

Post by Jeanie »

[b:28054a35dd]Jeanie [/b:28054a35dd]er hermed tilmeldt!! :D
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

Og Elsoma! Om det blir mange tilmeldte og det kniber med soveplasser,har jeg plass til 2-3 i autocamperen i tillegg til meg selv.Sig bare til!
hilsen Ellen, den Danofile norske!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Møg - det ser ud til at jeg skal på arbejde den lørdag.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Jeg er med
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Hannoveraner-stutteriet er strøget.... De er ved at stoppe, og har 2 hopper tilbage, så det blir sgu nok for kedeligt....
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jeg drikker ikke grøn te, hvis der er andre ting at vælge imellem :lol: Men i slipper ikke for mig :D
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply