Skizofren hund (morsom)

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Skizofren hund (morsom)

Post by Dorte Hansen »

Håber at linket virker, for det er sjovt! http://www.fjolletobak.com/detail.php?type=2&sort=date&cf=6&content=12691
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

ÅHHHHH, for h*** , jeg dør af grin. Den hund er da totalt fejlavlet?? HAAAAAAAA :lol:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Jeg må være ekstremt kedelig - for jeg synes faktisk det er synd for hunden :evil: :evil: :evil: og har grublet noget over hvorfor den mon har denne sygelige adfærd?! :( :( :(
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Jeg synes også det er synd for hunden, men finder det alligevel morsomt! Jeg har også en ret morbid humor.... Den næste kan jeg også grine meget af. Ikke for snerpede sjæle. http://www.fjolletobak.com/detail.php?type=2&sort=date&cf=6&page=2&content=11945
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Ja, hvis hunden generelt er så forstyrret i hovedet er det synd, og den burde nok aflives, men sjovt ser det ud. Den med æslet har jeg set før. Jeg har tit tænkt på hvordan den der tåbe er havnet inde i folden med bukserne nede?? :roll: Den er dog også alvorlig på den måde, at æselhingste faktisk finder på at GØRE sådan overfor mennesker. Man må ALDRIG vende ryggen til en æselhingst, helt alvorligt ment. De bliver simpelthen så brunstige at de hopper på alt hvad der rører sig :roll: Hvis de bliver rasende over andre hanner, kan de også overfalde mennesker, bare for at få afløb for aggressionerne. Min Nicos har bidt mig to gange, fordi han ikke kunne få lov til at gå på Pytte og Fenne (det var før han blev kastreret). Nogle gange bider de sig selv i bringen af bare raseri, hvis de bliver forhindret i at reagere på provokationen. Jeg blev noget overrasket over at min lille Nicos, som er det blideste man kan tænke sig, pludselig forvanlede sig til 200 kg. rasende handyr!
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Vil det sige, at den med æslet er god nok? Ehem - er de ligeglade med racen - menneske - dyr, whatever? Det var da utroligt. Hvad så hvis de blir kastreret sent? Havde set den før, men ikke slutningen - den var sikkert klippet fra.....
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Nej, æselhingste er ikke ligeglade, de foretrækker æselhopper :) Men er de ´´i stødet´´ er de mindre selektive. Så hopper de på nogenlunde hvad som helst over en vis størrelse. Min Nicos, blev kastreret som 8 årig. Det er 4 år siden, og han er først nu ved at blive mindre viril. Han parer sig dog lystigt med Zorba fortsat. Men han er ikke en trussel for mennesker mere. Kun andre hanner. Pytte , som blev kastreret da han var helt ung, parer sig også gerne med Daisy hvis han kan komme til det. Jeg har hørt at det ikke er usædvanligt at æselvallakker er mere hingstede end ditto heste, så det er vist helt normalt, altså ikke tegn på klaphingst.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Jeg tror den har ´´Alien hand (foot) syndrom´´. Hvis mennesker kan få det, kan hunde vel også.
Post Reply