God søndag til alle!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

God søndag til alle!

Post by Lone »

Håber I skal lave noget spændende og interessant! 8) Vejret tegner godt på Lolland - efter en hel dag med øsende regn. :P Er der nogen jeg skal vinke til, på vej henover Fyn?!! :P
Jeanie

Post by Jeanie »

I lige måde... :D Jo min søndag er næsten gået, har lige hentet min nye pensionær Cantos ss, og han er stalleret og det er gået fint ! Så er Madammen og slæng lukket ud, og så skal der ordnes bokse, og dernæst skal jeg lige forbi Cantos og se om alt er vel !! Han står jo 1 km. herfra, og kommer først helt hjem Torsdag. Resten af dagen den skal gå med arbejde... :( ....aftenvagt.. god dag til i andre.... :D
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

Ja,riktig god Søndag! :D Det ser ud til at det skal bli en riktig fin dag her også,solen har begynt at titte frem! Hele dagen igår regnet og blæste det,så det blir godt med litt penvejr igjen. Så jeg tror det vil bli en skovtur idag,med mad og drikke i tasken.Jeg bruger bena,så kan min datter ri Nicki. Både pony og barn elsker slike turer,så vi gjør det tit. Ellers skal jeg ikke så meget idag. Min datter har startet sin efterårsferie,og det har jeg også,bortsett fra at jeg skal arbeide nogle få timer mandag. Så har jeg ferie helt til neste mandag! :mrgreen: Jeg føler meg riktig heldig,nu har jeg fri hver 7 uge + alle dager skolen har fri. Dvs. 8 uger sommerferie,påskeferie.vinterferie,efterårsferie,juleferie +alle plandager! Og det med full lønn.(mnd.lønn) :P Men jeg har lange dager når jeg først arbeider.Men jeg synes at det er fint, for så har jeg jo fri når Bi Sofie har fri,og da kan vi jo gjøre ting sammen. Ha en riktig god søndag alle sammen!! :D Ellen.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Det har da været en rigtig skøn søndag :D Jeg har været på Vilhelmsborg sammen med Jytte H og se på materialprøve for årets frederiksborgerhingste - det var spændende :shock: Én af hingstene, Hyldekærs Calvano, blev kåret med 10 i type!! Den var nu også ualmindeligt smuk, selv om jeg savnede det typiske frederiksborghoved 8)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply