Pytte og Fenne (drengene)

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Pytte og Fenne (drengene)

Post by Godzilla »

Her er så lige et par billeder af mine to æselvallakker. Den sorte er Pytte, her leger han vist kænguru. Fenne er bare igang med trav i fuld fart. [img:0e8dc2445b]http://i11.photobucket.com/albums/a179/daisy1110/4pytte250204.jpg[/img:0e8dc2445b] [img:0e8dc2445b]http://i11.photobucket.com/albums/a179/daisy1110/1fenne250204.jpg[/img:0e8dc2445b] Jeg skulle gerne ende med at ride Pyttschen. Problemet er at han er utrolig sky (meget uæselsk) og når han bliver bange, SPRINGER han væk, i en utrolig fart. Og han er meget smal, så han er svær at sidde fast på. Sådan en gammel bangebuks som mig, med stive lemmer og alt muligt, kunne meget nemt komme slemt til skade med sådan et raceræsel. Og, et andet stort problem: det er meget svært at finde en sadel som passer. Alle dem jeg har prøvet indtil nu, har ligget ad h** til på ham. Det eneste som duede, er en ponypude, og den er der jo ingen støtte i, til at hænge fast, when the shit hits the fan. :(
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Jeanie

Post by Jeanie »

Sikken et dejligt æseldyr !!!! Men jeg er lige nød til at spørge til vejret på Bornholm.....????...... :roll: ..Er det ikke SNE jeg kan se på billederne.. :shock: HVA' :?:
Lone

Post by Lone »

Jeanie - du er så klog...... :P Ih, de er så fine de to. Du må lave noget æselhviskeri med det æsel, så han forstår at du kun vil ham det allerbedste, når du sådan kravler på ryggen af ham! :P Ellers kunne han måske bruhes til en gang Æsel-travløb - så kan Jeanie sikekrt give gode råd. I de gamle romaner rider man altid på æslerne i en ´´kløvsadel´´ - nu ved jeg ikke hvordan sådan en fætter ser ud. Gør du?
User avatar
Baloozhi
Posts: 70
Joined: Sun 20. Nov 2005 23:16

Post by Baloozhi »

Hvor er de da søde, hvor mange har du egentlig?
Venlig hilsen
Baloozhi
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Jeanie: Gu' det sne. Heldigvis nu antik sne!!! Lone: Jeg ved ikke hvad en kløvsadel er? Der findes nogle sadler som bruges f.eks. i Grækenland, men mine finanser rækker desværre ikke p.t. til ferie der :( Jeg har set en æselsadel på Hü & Hot. Det bliver nok løsningen at købe sådan en. Den koster lige så meget som Pytte gjorde. Jeg klikkertræner lidt med ham, og det har faktisk gjort ham mere modig. Baloozhi: Jeg har 5 stk. Skønne dyr allesammen.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply