Katte

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Post by Lone »

den første er jo en vampyr-kat, Se! Den har spidset sine tænder - ondskabsfulde kræ!! Jeg synes katte er smukke - smukke, elegante men snotdumme!!! Mjaeh - give til kattene på Lesbos?! Vis lige et par bilelder mere, mens jeg tælnker. Langhårede katte er rigtig flotte!
Jeanie

Post by Jeanie »

Ok, du får to mere...men så skal jeg ud og muge... :? [img:ec774a72a6]http://i15.photobucket.com/albums/a396/Kondanizza/210f39da.jpg[/img:ec774a72a6] [img:ec774a72a6]http://i15.photobucket.com/albums/a396/Kondanizza/Lesbos05520.jpg[/img:ec774a72a6] Og så tænker du lidt over det.... :wink:
Lone

Post by Lone »

Nårh, de første er smuk! Jeg skal osse ud at muge - føler mig ikke helt i top til ridning i øsende regnvejr - men jeg må ud og røre den ryg. Så tænker jeg lidt imens - eller du tænker over et link vi kan se på....for hvis ikke det er på nettet kan vi bestemt ikke beskæftige os med det! Det FINDES jo nærmest ikke, hvis ikke det er på nettet!!!!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

De to vandalkøtere vi har her, er et par dansk-svensk gårdhunde (husmandsgalpere på bornholmsk). Det er IKKE mine hunde, men min søsters (vi bor sammen) så opdragelsen ligger ikke hos mig. Min søster har vist et ret romantisk forhold til den idyl og frihed hun troede hun kunne etablere med hundene her. Naboerne er begyndt at true med at skyde dem. :roll: Da de to sataner overfaldt min staldkat, brølede jeg ad dem, indtil jeg nåede inden for rækkeviddde, og så labbede jeg dem ellers en på hovedet. Det skal dog siges, at de jo er avlet til at tage rotter og mus, og det er de virkelig gode til. De er bare ikke avlet til at skelne mellem rotter og mus, og så katte, fjerkræ, pindsvin (som de gud hjælpe mig også slår ihjel) kaniner, harer osv. Det dræber simpelthen alt under en hvis størresle, på nær hunde. Og min søster er ikke i stand til at styre dem. :evil:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

det er jo IKKE sjovt, men jeg måtte alligevel smile ved denne her: [quote:670b4eafc7]Min søster har vist et ret romantisk forhold til den idyl og frihed hun troede hun kunne etablere med hundene her. Naboerne er begyndt at true med at skyde dem.[/quote:670b4eafc7] Hæ,hæ.... Nå, men så må du sende søster enten til dyrepsykolog, eller oprette en profil på HN til hende!! Ha, ha - Jeg må vist ind på sofaen igen!
Jeanie

Post by Jeanie »

LINK :?: ...Der er ikke noget link..det er på helt privat initiativ... !! Så det findes ikke på nettet...men du kan da få konto nummeret til banken i Kaloni... :wink: - Og det der bliver sendt derned BLIVER brugt på katte og hunde !! Og til at hjælpe med at få lænke hunde som denne væk fra vejkanten , hvor de står bundet, for at indikere skel, fra den enes jord til den andens,.... det er urimeligt, de skal have skilte op istedt for hunde, de står alle steder i vejkanten ude i ingenting, og uden menneske kontakt i ofte flere dage.. [img:8b093820a2]http://i15.photobucket.com/albums/a396/Kondanizza/35427b2e.jpg[/img:8b093820a2] [img:8b093820a2]http://i15.photobucket.com/albums/a396/Kondanizza/ac159131.jpg[/img:8b093820a2] det kan jeg ikke holde ud at tænke på....dyrevelfærden eksistere ikke alle steder !!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Lone Schannon: Jeg er så enig med dig, som jeg overhovedet kan være. Gad vide, hvorfor jeg har ikke mindre end..end...*tælle, tælle..tomat, hindbær, brombær, solbær, ozelot, ugle, fersken, kortsok og langsok, lille-krille, kartoffel og stribe-rikke..ikke mindre end 12 (TOLV!??!) katte for tiden??! De eneste husdyr jeg er MINDRE vild med en katte er naboens psykotiske schæferhund, som i søndags knækkede rygen på lille Æble (ferskens killing) så han måtte aflives, kun 14 uger gammel og den lækreste lille røde tabby. :cry: Men naboen må betale dyrlægeregningen: 2790 kroner. Så ka' han LÆRE det, ka' han! :evil: Men de er nu NYTTIGE kattene. Og PÆNE. Især, når de er UDENFOR. :mrgreen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply