U-undværlige advarsler

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

U-undværlige advarsler

Post by Jeanie »

UUNDVÆRLIGE ADVARSLER På hårtørrer: Brug ikke apparatet mens du sover! På cornflakes: Vind fede præmier! - Konkurrencen er ikke købsbetinget! - Læs mere inde i pakken! På flydende sæbe: Anvendes som almindelig sæbe! På frossen pizza: Serveringsforslag: Serveres optøet! På isdessert (skrevet i bunden af pakken) Vend ikke pakken på hovedet! På øllebrød: Produktet vil være varmt efter opvarmning! På pakken til et strygejern: Stryg ikke tøj på kroppen! På børne-hostesaft: Kør ikke bil, eller anvend maskiner efter indtagelse På koreansk køkkenkniv: ´´Keep out of children!´´ På juletræskæde: Kun til indendørs og udendørs brug! På food-processor: Not to be used for the other use! (Hmmm, NU er jeg nysgerrig!) På en pose peanuts: Advarsel! - Indeholder nødder! På en pakke (fly)-peanuts: Instruktion: Åbn pakken, spis nødderne! (Betaler de virkelig nogen, for at skrive dette?) På svensk motorsav: Forsøg ikke at stoppe kæden med hænderne! På et superman- fastelavns-kostume: Advarsel! - Denne dragt gør dig IKKE i stand til at flyve! (ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆV!) :roll: :roll: :roll: :roll: Godmorgen !!!
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Vidste du at.. -Hvis du skreg i 8 år, 7 måneder og 6 dage ville du have produceret nok energi til at varme en kop kaffe? (Er næppe det værd) -Hvis du prutter uafbrudt i 6 år og 9 måneder vil der være produceret nok gas til en atombombe? (Så ligner det noget!) -Hjertet producerer så stort et pres når det pumper blod ud i kroppen, at det kan sprøjte 914,40 cm? (Wow!) -En gris' orgasme varer i 30 minutter? (I mit næste liv vil jeg være en gris!) -En kakerlak kan leve i 9 dage uden dens hoved før den dør? (Uhyggeligt!) (Jeg er stadig ikke kommet mig over det med grisen!) -Hvis du banker dit hoved ind i væggen bruger du 150 kalorier i timen? (Prøv ikke det derhjemme. Men måske på arbejdet) -Hannen hos vandrende pinde kan ikke parre sig når dens hoved er fastgjort til kroppen. Hunnen tager initiativet til 6 ved at rive hannens hoved af? (´´Skaat, jeg er hjemme! Hvad f...?!´´) -En loppe kan hoppe 350 gange så langt som dens kropslængde? Det svarer til, at et menneske hopper længden af en fodboldbane. (30 minutter...heldige gris. Kan du forestille dig det??) -Havkatten har over 27.000 smagsløg? (Hvad kan være så velsmagende på bunden af havet?) -Nogle løver parrer sig over 50 gange om dagen? (Jeg vil stadig være en gris i mit næste liv - kvalitet frem for kvantitet) -Sommerfugle smager med deres fødder? (Noget jeg altid har ønsket at vide!) -Den stærkeste muskel i kroppen er tungen? (Hmmm...) -Højrehåndede mennesker lever, i gennemsnit, 9 år længere end venstrehåndede? (Godt så!) -Elefanter er de eneste dyr der ikke kan hoppe? (OK, det er jo nok meget godt...) -En kats urin lyser under sort lys? (Gad vide hvem der har betalt for at finde ud af det?) -En struds' øje er større end dens hjerne? (Jeg kender mennesker med samme problem) Søstjerner har ingen hjerner? (Sådan nogle mennesker kender jeg også) Isbjørne er venstrehåndede? (Hvis de skifter, vil de leve meget længere) -Mennesker og delfiner er de eneste arter der har 6 for lystens skyld? (Hvad med grisen??)
Lone

Post by Lone »

Hold da op hvor I kan. Det er da rart at vide , denslags - helt uundværligt - tænk hvis man ikke vidste at øllebrødden var varm efter opvarmning - så kunne man brænde tungen? Sikket noget gris - med de grise - hm...?! Men her er noget helt unyttig viden - pånær måske den sidste. Denslags er da rart at vide - især hvis man er en gris. Det er ulovligt at jage kameler i den amerikanske stat Arizona. - Folk i det gamle Kina begik selvmord ved at spise et pund salt. - Det første college, der brugte ordet campus som betegnelse for sit område, var det amerikanske Princeton. Campus betyder mark på latin. - Danmarks første rigtige børnespillefilm var »De pokkers unger« fra 1947 - En saltmine ved den polske by Wieliczka nær Krakow har været i drift i næsten 1.000 år. - Kilte er kommet på mode blandt østrigerne, efter at en gruppe arkæologer har hævdet, at den ternede nederdel til mænd blev opfundet i Østrig. - Vandmænd betragtes som en delikatesse i mange kulturer. Når goplerne er tørrede og afsaltede, er de efter sigende både lækre og næringsrige. - Der ikke er et eneste pengeskab med i den første »Olsenbanden«-film. Først i den tredie, »Olsenbanden i Jylland«, dukker det berømte Franz Jäger-skab op. - Coca Cola ved lanceringen i 1886 blev markedsført som »velanskrevet hjernetonikum og intellektuel forfriskning«. [b:7a5f776938]- Nye EU-regler for udendørsaktiviteter vil kræve skiltning, der advarer bjergbestigere om, at de er kommet højt op.[/b:7a5f776938]- Jeg elsker dig på 60 sprog! AFRIKANSK Et het jou lief ALBANIEN Te dua ARABIEN Ohipak ARMENIEN Yes kez sirumen BAMBARA M´´bi fe BELARUSIA Ya tabe kahayu BENGALI Ami Tomake Bhalobasi BOSNIEN Volim Te BULGARIEN Obicham te CAMBODIA Soro lahn nhee ah CHINA Ngo oiy ney a CORSICA Ti tengu caru CROATIEN Volim te DANMARK Jeg Elsker Dig ENGLAND I Love You ESPERANTO Mi amas vin ESTONIA Ma armastan sind ETHIOPIEN Afgreki´´ FILLIPINERNE Mahal kita FINLAND Minä rakastan sinua FRANKRIG Je t´aime GEORGIEN Mikvarhar GRÆKENLAND S´agapo GRØNLAND Asavakit HAWAII Aloha wau ia oi HEBRAISK Ani ohevet othah HOLLAND Ik hou van jou INDONESIEN Saya cinta padamu IRLAND Taim i´´ngra leat ISLAND Eg elska thig ITALIEN Ti amo JAPAN Aishiteru KINA Ngo oiy ney a KOREA Sarang Heyo LETLAND Es tevi miilu LIBANON Bahibak LITHAUEN Tave myliu MALAYA Saya cintakan mu MAROCCO Ana moajaba bik NORGE Jeg elsker deg POLEN Ja cie kocham PORTUGAL Eu te amo ROMÆNIEN Te ubesk RUSLAND Ya tiebia liubliu SAMOA Alofa au ia oi SERBIEN Volim te SLOVENIEN Ljubim te SPANIEN Te quiero SRI LANKA Mama Obata Aadarei SVERIGE Jag älskar dig SWAHILI Nina ku panda SWITZERLAND Ich lieb Di TAIWAN Wa ga ei li TAMIL Nan unnai kathalikaraen THAHITTI Ua Here Vau la Oe TYRKIET Seni seviyorum TYSKLAND Ich liebe dich UKRAINE Ya tebe kahayu URDU Mai aap say pyaar karta hoo VESTJYLLAND A ka så godt li´´ dæ VIETNAM Anh ye´´u em YOUGUSLAVIA Ja te Volim
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

ÅHHHHH, for h**** hvor er i morsomme. Jeg ligger flad af grin i min nye pc-position. :lol:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply