Hvorfor er den krikke usælgelig?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

Hei Lone. Jeg tror jeg ville slette annonsene du har inde.Brug lidt tid på at få taget nye og bedre billeder. Så oppretter du en ny annonse,med nye billeder,en pris du kan leve med og lidt annen tekst,slik at annonsen fremstår som ny. Om du har tid til at vente tror jeg at du lettere vil få solgt hende når det nærmer seg konfirmasjonstid. Når du laver ny annonse så markedsfør hende som den perfekte teenagerhesten/første hest etter ponytiden. For det er hun jo?Så har du da ikke taget munden for full! :) Nu hvor alle skal ha hestene ind for vinteren er nok den sværeste tiden at selge på. Så ha lidt is i magen,legg mye arbeide i en selgende annonse og bruk muligheten til at få andre på nett til at vurdere annonsen før du setter den ind. Det kan nemt gjøres ved at du oppretter en profil på hesten på HN.Den lager du slik du mener annonsen skal se ud,så ber du noen her på strigler eller hestenettet se på annonsen og gi deg tilbakemelding FØR du rykker den ind på markedsplassen. Hilsen Ellen :mrgreen:
hilsen Ellen, den Danofile norske!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Britta: Pigen på billedet er en 11-årig nybegynder, som også rider jinx i skoven. Jeg synes det siger en del om, hvor rolig og fornuftig hesten er, men det vil Lone ikke have at jeg skriver i annoncen :twisted: Jeg har ikke selv siddet på hende, men dem der har, siger at hun er skøn at sidde på. Elsoma og Matilde: Jeg genindrykker ikke annoncen på HN. Når den ikke har givet en eneste henvendelse, gider jeg da ikke betale for den. Så når den udløber, kan jeg godt lade være med at annoncere hende til salg. Men så kommer vi jo i virkeligheden frem til foråret før jeg kan gøre mig håb om at sælge hende, og så står jeg med en 5-årig hoppe, der kun lige er tilredet. Det synes jeg ikke er så smart, især ikke fordi det er næsten håbløst at finde nogen, der vil ride dyret - selv mod betaling. At tage bedre billeder - hun er SÅ svær at tage billeder af. Hun er knusende rolig, så at få hende til at spankulere rundt og se lidt kvik ud, kræver en særlig indsats, som f.eks. en datter udklædt som spøgelse. Det virkede dog ikke ret længe, så datteren var nødt til at tage lagenet af og blafre med det, for at få hesten til at reagere :lol: [img:3e02aab752]http://i14.photobucket.com/albums/a310/LoneBeck/spgelsesheste031.jpg[/img:3e02aab752]
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Hold da helt op en lækker hest. Hende ville jeg da gerne købe!! Lige noget for mig kylling med det gode nervesystem. Og jeg SKAL se at få aflivet min islænder. Hun går bare her og æder mine ikke eksisterende penge op!! Hvad koster sådan en gorgeous at have gående?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Lone, jeg bliver da mere og mere lun på Jinx, jo mere jeg ser på hende. Jeg er kun til nervefaste heste, og hende her ser ud til at være meget cool. Efter jeg er begyndt at gå til undervisning igen, savner jeg at have min egen at ride på.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Altså: Jeg bliver ved med at finde mig selv, siddende og glo i denne tråd på Jinx. Det ender sgu med at jeg er nødt til at rejse til Nordjylland for at se hende? Lone for f*** du har lavet rod i min sjælsro! Sidst jeg var til rideundervisning, tænkte jeg godt nok, at det var på tide at købe den hest, jeg har sat penge af til. Men udbuddet er ikke stort her på øen, så det måtte vente til noget dukkede op. Og, sålænge jeg har gamle Blökk gående, er her ikke rigtig plads i min løsdriftstald. Jeg SKAL tage mig sammen og aflive Blökk. Hun har dårlig ryg, og skæv hofte, selvom jeg har haft kiropraktor og dyrlæge til hende i dyre domme. Hun er begyndt at tabe foderet ud af munden, på trods af dyre tandretninger. Men ellers trives hun, og hun er glad for æslerne. Så det er svært. Jeg elsker den hest :cry: men har ikke megen anden glæde af hende. Så, Lone, hvis du kunne overveje mig som ny ejer af Jinx, kan du så ikke lige maile mig nogle flere oplysninger. Alt godt og skidt. Transport til Bornholm er ikke noget problem (bortset fra at det er langt). Vi har en rigtig god hestetransportmand ´´Palle´´ som kører over hele landet.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jamen, Gunilla dog :lol: Jaja, Jinx ER så køn at det næsten gør ondt :shock: Og nervefast er hun også, men er du sikker på at du skal have en hest, der kan så lidt, hvis du er nervøst anlagt? Var det så ikke bedre med en ældre hest, der kan og har prøvet det meste? HAR du været inde på min hjemmeside? [url=http://home.tiscali.dk/skrold/jinx]Hjemmeside - Jinx[/url]
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Lone, nu er du altså ond. :evil: :) Kunne du ikkke skulle sælge hende om 3-4 år eller deromkring. Bliver nød til at melde hus forbi pt. Øv altså. Hun har sådan nogle skønne øjne. Hilsen Britta
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Lone, du har selvfølgelig ret. Jeg burde købe en ældre erfaren hest. :roll: Men på den anden side, gruer jeg ofte for hvad folk har gjort ved de ældre erfarne heste. Mange af dem har en del dårlige vaner og sådan nogen er ikke nemme at slippe af med. Desuden ville jeg gerne starte med noget klassisk dressur, som jeg kan få undervisning i her på øen. Skrev du ikke at det er en nybegynder som rider hende uden problemer? Men du har nok ret :( Jeg skal lade være med at miste jordforbindelsen, bare fordi jeg ser en hest jeg ikke kan lade være med at glo på. :)
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Måske er det navnet? :shock: Måske er hun vitterligt jinxed :mrgreen:
Post Reply